Kan inte sova

Då ligger man här, mitt i natten, och jag sover inte!
Näe, för hade jag sovit, då hade jag inte kunnat skrivit..
eller så är jag så van med hur jag ska göra,
för att jag sitter så mycket med datorn,
att jag skulle klara av det i sömnen...skrämmande!!

Har roat mig med att spela kort med Simon och Lelle nu på kvällskvisten/natten! Jazz och Tremanswhist blev det..har inte spelat tremanns sen jag umgicks med Eva-Lena tror jag. Vi spelade det dygnet runt när vi gick på högstadiet. Så åkte vi till Ica Hörnan och köpte trocadero och portello flaskor för 1.50 styck ungefär..och så en varsin 200g Marabou...haha.. Sen blev det Chicago när vi blev lite äldre...de var då de..
Hur som så spöade ja grabbarna!! Yeahhaa!! Hejja mej!! (Me Karro uttal..;0)
Saknade Linda bara..men jag tror nog hon har det bra där hon är, bara hon e rädd om sig! =)

Imorrn ska ja först umgås med Hanna-gumman och sen kommer Helena hit..ska bli en trevlig dag! Hade fått meddelande från Madde också och hon undrade om jag ville med ut i Viken...så vi får väl se vad jag och Hellis tar o hittar på! =)

Näe usch o fy, nu e klockan jättemycket, så nu e de faktiskt nattisdax!!





image99



Simon min gobit, Jag älskar dig!!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Jadu, jag tror vi är två oroliga själar som måste lära oss att koppla av å njuuuta av att få ta d lugnt helt enkelt :P Haha igårkväll försökte jag föreställa mig att d var en tisdag och inte fredagkväll för att få det att kännas bättre, men d gick inte så bra :) haha! D blir en lugn helg för mig. Mamma och pappa kommer å hälsar på idag, får se hur länge de stannar. Å så måste jag plugga hemtenta. Vad som händer för dig har jag läst i din blogg nu :) hoppas ni får d skoj! Kram

Postat av: Karro

Varför kunde du inte sova? På nätterna ska man sova, så har jag lärt mig iaf ;)

2007-05-05 @ 13:31:15
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com
Postat av: Anna

Du får helt enkelt bara stänga av datorn ju! Enkelt värre! O hitta en bra bok..=)
Ha en bra kväll...vad du nu hittar på ! kram

2007-05-05 @ 15:46:40
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback