God natt..

S o v  g o t t  o c h  v a k n a  t o r r t . . .
Så sa min mamma alltid till mej när jag skulle gå och lägga mig när jag var liten..;0)

Nu ska jag ialla fall lägga mig, så håller jag tummarna för att jag får sova hela natten, inte sova så oroligt som igår natt, som dessutom slutade som den gjorde. Är fortfarande yr i huvudet, men inte nå illamående..jag vill verkligen vara pigg imorgon, måste gå på lektionen också..och sen på kvällen e de ju h u n d k u r s ..
Känner mig dock helt orkeslös..ingen lust med någonting. Ingen lust att ens ha ordning och reda runt mig, ingen lust att göra något, ingen lust att planera något, ingen lust..v a r t  ä r  m i n  l u s t ?!?! Jag hoppas att den kommer tillbaka igen när jag blir piggare, jag hoppas att kraften kommer tillbaka snart..jag har ju mått så bra på senaste tiden..allt har vart glädjefullt..så typiskt att jag ska gå och få huvudvärk igen då.. gaaah!! Men både lusten och kraften kommer nog tillbaks snart!! De får vi väl hoppas va !=)

Ialla fall så är min älskling underbar!! Han e underbarast!! =)

G o n a t t,  s o v  g o t t  . . .

image97

                                                                                  . . . o c h  v a k n a  t o r r t . . .

Kommentarer
Postat av: Mia

Hur känns det idag? Piggare?

Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback