Garderobsrensning

Jisses vad kläder jag har som jag inte använder alltså...
Tänker ju hela tiden att hmm..de här kanske jag kan ha nån gång.. men tänk om jag ska på maskerad eller nåt...eller vad ska jag ha annars då...osv... Men nu jävlar har jag tagit i med hårdhandskarna...jag slänger å slänger å slänger!! Har typ inga T-shirtar kvar.. (Vilken tur att jag ska till Stockholm på måndag då..;0) De e ju inte konstigt att jag inte får igen lådorna ialla fall, för fasen va skit de låg i dom..=)

Nu ska jag ge mej på strump och tros lådan...där kan de nog kaseras massor!!!

Just ja, vi fotade ju litegrann i nya lägenheten igår...kan ju lägga in lite bilder så får ni se...fast de ser bättre ut i verkligenheten än på bilderna kan ja säga..=)

 
       
1.                                        2.                                 3.               4.                     
       
5.                                    6.                                  7.                               8.
   
 9.                                   10.                      11. 

Ja den ser inte mycket ut för världen på dessa bilder, men den e jättefin i verkligheten! =)
1. Vardagsrummet, där är de tänkt att tv:n ska stå/hänga ;0) till vänster och soffan till höger..
2. Vinkeln i vardagsrummet, där ska jag försöka få till en fondvägg och sen blir det ett matsalsbord i ek med läderstolar som får stå där..=)
3. Balkongen, ser rätt trist ut, men med en konstgräsmatta bord, stolar och blomkrukor och blomlådor så kommer de nog se riktigt trevligt ut!!
4. Det lilla extra rummet...dator och gästrum...blir ett databord och en bäddsoffa här inne...
5. Sovrummet...fotografen (simon!!) tog inte den bästa bilden över hur sovrummet såg ut direkt..haha!! Men grå tapeter med en fondvägg..men petig som ja e, har jag tänkt tapetsera en ny fondvägg där inne..:0)
6. Köket som helhet, men vääldigt suddig bild..inte fotografens fel den här gången..kameran e koko.. Tänk på att kylskåpet ska skjutas in..=)
7. Köket, brun fläkt och fula bänkar..inte de trevligaste..men såna grejjer kan inte ens jag reta upp mej på och tacka nej till en lägenhet för..=)
8. Dom här skjutskåpen bara ÄLSKAR jag...måste bara hitta på nåt kul att göra med dom..eller kul att ställa där kanske jag ska säga..=)
9. Köket från fönstret. Här blir d nya tapeter. Vet inte riktigt vad jag vill ha för färg ännu. Vill gärna ha en fondvägg vid matbordet..men sen vet ja inte riktigt i resten av köket...några förslag??
10. Fortfarande köket..=) Antar att det där blir mikrobänken..=)
11. Hallarna från ytterdörren! Här ska vi försöka måla om, så de blir lite livligare..=) och ljusare och fräschare...

Jaja, de va ju inte såå fina bilder, men de va ju lite ialla fall!! Ni får komma och se den på riktigt sen istället..när jag har fått pyntat och donat och fixat och grejjat..=)

Nu ska jag fortsätta med mina garderober!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser ju riktigt fint ut! Blir säkert kanon!

2007-05-15 @ 15:19:49
Postat av: Sophy

Elin: Jaa de känns bra, så ja hoppas de blir bra..Men jag har så svårt för att bestämma mig för vad jag vill att de ska gå i för färger, men de får väl komma eftersom..=)

Postat av: Karro

Det där blir nog jättefint det!

2007-05-16 @ 17:16:52
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com
Postat av: Cissi

Den lägenheten känner man igen :-) Kommer bli kanon när ni har möblerat och pysslat!! Ser framemot inflyttningsfesten!! ;-) När flyttar ni?? krams

2007-05-18 @ 12:04:31
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback