Fredag kväll

God kväll på er mina nära och kära!

Fredagkväll och för tredje fredagen i rad, håller jag mig lugn..börjar närma mig rekord nu tror jag..fast imorgon då jä_lar smäller de..=)  K L A S S F E S T, vilket innebär att det är 10 (!!!!) år sedan jag gick ut nian!! Och det känns som att det var igår! Ska bli riktigt trevligt att träffa allihopa. 14 eller 15 stycken ur vår klass är det som ska komma..kommer verkligen bli kanon!! Dagen börjar med en träff tillsammans med Linda, Anna och Helena..;0) Med lite lunch och make-up! Har lovat att sminka hela bunten!! =) Sen bär det av till våra respektive klassfester! Vår kommer hållas hemma hos Stina och sen bär det av till Bolaget där det blir mat m.m Kommer bli en riktigt trevlig kväll...Natten kommer tillbringas på golvet i Lindas gillestuga tillsammans med Anna, Helena och Linda, precis som på den  gamla goda tiden ! ! Såå roligt när vi är samlade på samma ställe allihopa!! Mina älsklingstjejer! =)

Planerna för kvällen är att leta ut vilka kläder jag ska ha, samt plocka ordning på allt som jag shoppade när jag var i Stockholm, för det va en hel del kan jag lova er!! =) 6 (!!!) par skor, 5 linnen, en kjol, ett par vita jeans, 4 tröjor, två BH:ar, smink, klippning, massa mat och en massa andra grejjer! OCH så KLÄNNINGEN! ! Hade verkligen skitkul!! Men ont i fötterna..=) Vi gick o gick o provade o provade!! Klänningen tog de en timme att köpa haha..provade fram och tillbaka hela tiden!! =) Näe men de va en lyckad tripp, absolut!!

Föresten så är sängen såld nu!! Brorsan och hans tjej köpte den!! Så dom kommer och hämtar den om en liten liten stund!! Sköönt..! Så nu ligger vi på golvet här hemma..haha!!

Jag ska nog ta och spana på Talang 2007 nu tror ja..Riktigt bra faktiskt!! Hejja Cilla och Totte! (om dom e kvar fortfarande, annars hejjade ja på dom ialla fall..=)

Kram till er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad e det för en klänning du har shoppat?
Ha en skön kväll, ses imorrn! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback