Äntligen!!

Jaa så kan man verkligen säga..jag o Malin har pratat om att ta en promenad i flera månader, och jag överdriver inte, för det är verkligen flera månader!! NU, IDAG blev den Ä N T L I G E N av...eller egentligen inte...de blev inte så mycket promenerade..men hundarna fick ialla fall leka...eller vad man ska kalla de (återkommer till de strax), och jag och Malin fick snacka lite skit...vilket var lättare sagt än gjort, när Malin hade en dräktig tik, och jag en K Å T galning!! Herrrejissses säger ja bara!! De va de värsta ja sett...Han jucka i luften, på Tyras ben, rygg, mage, huvud..jaaa överallt...han juckade när han låg på rygg, han juckade när han gick...mmm jag hade helt enkelt en vrålKÅT hund!! Jaa, jag säger då de ja!! Och vem matte va, de kan man ju undra, för inte faan lyssnade han på mig ialla fall..och han sket fullständigt i att jag gick åt ett helt annat håll...han skulle med Malin och Tyra hem, så var de bara... Jaja, de var hur som helst superskoj och få träffa dej Malin!!! Jävlar om det tar lika långt emellan den här gången! Men vi e ju snart grannar, så då ska vi väl lyckas styra upp något va...=)

Annars då...bilen går bra?! Haha!!

E lite less just nu...hade tyckt att de kunde ha varit lite trevligt me lite ensamtid med min kära sambo..men han tyckte inte desamma som mej idag...så han ska iväg och roa sig på GardenPartyt istället..så jaa, jag få väl helt enkelt sitta här i min ensamhet (jo, jag vet, jag har ju Nemo, men han sover, han har nog fått en hjärtattack av allt juckande) och vara lite småsur....!! Så d så!!

Usch, ja måste ta och bada min hund nu känner ja...han har vart i heeela Tyras mun...niiiice...!!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback