Prommis

Idag var det meningen, som vanligt, att jag skulle plugga...meeen vad hittar jag på istället då...jo jag går på en långprommis med Nemo i närmare två timmar!! Eller en och en halv timme blev de nog ungefär.. Gick ut till T-udden! Lite konstigt att gå dit själv, ja brukar oftast ha Mia med mig när jag går där ute, för ja tycker de e lite småläskigt..;0) men ja hade ju Nemo med mej ialla fall!! =0) Vi lekte o hade oss hela vägen! Å försökte mej på att fotografera filuren, men han vill ju inte vara med..haha!! Men fick till några bra bilder...visar er några här sen vettja..
Man behöver ju inte vara rädd att de ska komma nå djur när man går där med Nemo ialla fall, för han skrämmer då bort allihopa han!! ;0) De e ju lite läskigt med löven som prasslar o alla fåglar som låter konstigt..för att inte tala om tågen..haha...lilla gobiten då!!

Sen blev de faktiskt lite plugg när ja kom hem...men sen blev ja så sugen på att baka lite, så jag slog Mia en signal och fick receptet på hennes kladdkaka! Mumma! Så ja bakade en sån o bjussade grabbarna grus på fika!

Imorgon åker ja, Lena o Katrin till Edsbyn och hejjar fram SAIK till SM-final!! ;0)

Nu vill Nemo vara med på bild..;0) Han säger så, d e sant..haha!! Ni får ha överseende med att det inte e så bra kvalitee på vissa bilder, dom e tagna med mobilen..

Puss o Kram på er!!

        
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback