Partaj!

Tack för alla kommentarer i mitt förra inlägg!! De e rekord!! Jätteroligt att läsa!

Först tänkte jag bara säga att det är 99% klart att vi flyttar nu!!!!! Vi ska skriva papper nästa vecka!! Jihooo!! Känns verkligen skitbra...fast samtidigt känner jag att jag kommer sakna den här lägenheten..den är ju ändå perfekt..men lite för liten! Nu får vi 20 kvm till!! Niice..=) Vardagsrummet blir i vinkel, med plats för matsalsbord..ett stort sovrum, och ett lagom litet datarum! En klädkammare! Stor hall! Badrum med badkar! och ett litet mindre kök..men de gör ändå inte så mycket..vi e ju aldrig i köket ialla fall!! Å så har den en balkong!! Känns kanonbra!! Äntligen hamnar vi också i centrala Gävle så sorry Mia, men eftersom du lämnar mej när du åker till Tyskland, lämnar jag dig på Brynäs..;0) Däremot så blir vi nästan grannar med Hanna o Erik nu! Men NEJ! vi ska inte bo i Gröten på Nordost..;0)

Ikväll e de ferre!! Ska bli riktigt kul! Ska göra mej klar nu, så jag kan knalla ner på stan och shoppa lite strumbyxor och grejjer..Måste ha en BH också..har ju gett tillbaks Mias..;0) Så nu har ja ingen bra..Attans korkskruvar! (hmm).. Sen ska jag ju på hårmodellsuttagning också! Men ja vet inte riktigt om ja törs..tänk om dom rakar av mej håret...de skulle se ut de...haha!!

Som ni kanske ser har ja gjort om min blogg lite...men den e inte klar, jag orkade bara inte sitta nå längre igår..o sen förstod ja inte riktigt hur ja ändrar bilderna..de e ju inte direkt jag me en massa kläder o tjaffs..haha!!

Näe ni, nu ska ja klä på mej, så ja får bege mej!!
Pussen o Kramen till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ni ska flytta! Låter ju jättebra med den lägenheten ju!

2007-03-24 @ 22:33:38
Postat av: Elin

Mmmm det var från mig det då, Elin

2007-03-24 @ 22:34:18
Postat av: Sophy

Jaa vi ska flytta! Ungefär dit där den ettan låg som jag o simon bodde i förut! Där du o Mia bodde under nollningen..=) Så de ska bli jätteskoj!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback