Livet...

Så skrämmande, så ofattbart!
Tänk att hela livet kan förändras på nolltid!
Finns ingen förklaring, och ingen vet vad man ska göra..
Jag känner en stor klump i min mage..
Och jag skäms
Jag skäms över att man klagar över små bekymmer
Att jag tycker jag är tjock, trött, less på att plugga, inte har några pengar osv..
Också finns det andra som har det såhär
En sak har jag fått klar för mig
Jag ska ta dagen som den kommer, och njuta av vad jag har
Det är det som jag har som är värdefullt, och inte de som jag inte har och vill ha!
Jag hoppas verkligen att ni vet vilka ni är som är värdefulla för mig
Jag ska, som jag gör, ge alla en andra chans!
Varför vara ovän med någon, när man inte vet vad som kan hända?

Du är inte en av mina närmsta vänner
men vi har umgåtts  och haft kul tillsammans
jag känner ändå att jag känner dig så väl att jag kan säga att du har en otrolig personlighet
och är en underbar person
Alltid glad, sprallig och full av glädje och ideér..
HUR kan något sådant här hända någon som dej?

Ta vara på de ni har mina vänner,
man vet aldrig när det kan vara försent!


Inom loppet av två dagar, har två olika personer sagt till mig
att ta till vara på de jag har, och njuta..
Jag kommer verkligen göra detta nu!
Jag har fått mig en riktig tankeställare..

*Tänker på dej M, hoppas hoppas du blir frisk igen! Världen behöver en sådan person som dej!*

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch låter läskigt....men jag håller med dig i vad du säger. Man tar saker för givet, som man inte borde..

2007-03-27 @ 18:49:41
Postat av: Sophy

Mm väldigt läskigt e de! Jaa, man borde tänka efter och inse hur himlans bra man har det!! Men de finns ju alltid nåt att klaga över..suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback