Jobb + P-fest

Åå va ja e trött! Kom aldrig i sängs igår heller, som vanligt..Å så upp tidigt i morse..var ju tvungen att raka benen och noppa ögonbryn och alla såna tjejgrejer i morse..eftersom ja inte kommer att hinna de före festen ikväll..Får väl se till o sminka mej o så på min rast eller nåt..o sitta uppsminkad i kassan med glitter på ögonlocken..haha, vilken syn! =)

Näe jag ser verkligen framemot kvällen, och det ska bli hur skoj som helst! Hoppas jag ialla fall! ;0)
Å ja måste packa o grejja litegrann nu med, men jag har ju ialla fall sett ut vad jag ska ha på  mig, och jag kommer bara ta med ett enda byte!! De ni!! Men ja kan ju inte ödsla tid på att välja kläder sen inte, så därför får d bli gjort nu!

Näe nu e de stress stress....som vanligt!! ;0)

Puss o nyp i baken!!


Ibland vill man bara förstå
Jag förstår inte
och det gör mig lessen och besviken

Kommentarer
Postat av: Anna

förstod det....det e inte kladdkakan på bilden. Men du kan få receptet ändå...kan skicka på msn.
kram

2007-03-03 @ 16:19:06
Postat av: Malin

Hej stumpan!!
Hoppas att personalfesten gick bra!! Själv var jag på mcgills o blev dragen hehehehehe.....blev ingen utgång eftersom jag hade lovat Björn att jag skulle hålla mig borta från krogen för han skulle ut å stuffa....Annars så är jag tokförkyld =( , passar väldigt dåligt eftersom jag har löptest och lyftprov imorgon på ambulansen, blir till att ställa in de .....segt värre!! Aja, sköt om dig skruttan, kram å pusspåre

2007-03-07 @ 11:37:59
Postat av: Sophy

Anna: Syynd, den kakan på bilden såg verkligen gööörsmarrig ut..;0) Men jag tar gärna andra receptet med..;0)
Mallan: Jaru, personalfesten va riktigt jädra lyckad kan ja säga! Kul som attan! Dragen blev man också o kom hem klockan 4..haha! Hoppas du var piggare idag, så du kunde genomföra testena!! Vi hörs om lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback