Ja va säger man..

Vad har jag gjort dig egentligen?!

Vad tror du att du tjänar på att snacka skit om mig?!

Jag har aldrig tyckt något ont om dej,

Även fast jag vetat att du inte har tyckt om mig.

Jag har inte gjort dej någonting

Jag alltid sagt att du kan få vara med

Men du har aldrig velat

Man kan inte ?paxa? någon för resten av livet

Och jag har aldrig försökt ta någon från dej

Men nu börjar jag ändra mig

Ingen förtjänar någon som kräver att man ska välja..

Du måste vara en väldigt osäker person

Och bara därför tycker jag synd om dig

Jag behöver inte tävla med dig

Och jag bryr mig inte om dina ord om mig
De är bara du som förlorar på dom

Jag vet att jag betyder något

Jag vet att jag betyder mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback