Dra på trissor!

Jag pluggar idag, de ni ! =0)
Har nyss skrivit kommentarer på mina klasskompisars atlas-sagor som vi har skrivit! Inte de bästa jag gjort kanske, men jag har gjort det ialla fall!
Ska se till så att jag gör klart kursplaneanalysen sen också, så är jag av med geografiavsnittet sen! Skööönt!
Synd bara att vi inte hade mer geografi, och mer Gunilla!
De senaste två lektionerna har verkligen vart sååå onödiga!! Alla höll på att somna på lektionen och ingen orkade med att diskutera hans trista saker...suck!

Nu är det plugg som gäller tills på tisdag igen, hur jag nu ska hinna med de kan man ju fråga sig.. men men de finns nog tid. Eller nåt..haha! Ikväll ska ja hem till Hanna o kolla på Beck - Advokaten, sen ska vi gå på bio tillsammans med våra grabbs.. Sen imorgon då är det lite fest tillsammans med Hanna, Erik, Dubbe, Lelle, Linda.. får se om de blir några flera... Grabbarna ska iväg till badet o bubbla..vi tjejer har inte riktigt hittat på vad vi ska göra ännu...hur ska vi kunna slå deras mys må tro..nån som har några förslag! Ge oss!! Vi vill ha myysigare..;0)
Sen blir de lite fest då då..o säkert lite Sing Star, de e vi så bra på..=)
Sen på lördag så ska vi vara bakis..o så är det Melodifestival titt med Hanna, och kanske kanske, blir de fest då med..De beror litegrann på Malin..;0) Jaa, jag har fullspäckad helg som vanligt! Men kul är det!

Får se hur vi gör med Kungsberget...ev så struntar vi i de! Jag skulle behöva ta ledigt annars, o dessutom så går ja i skolan klockan 9 på morgonen efter..så njae...just nu lutar de  väl mest åt en bangning! Men vi får väl se om nån lyckas övertala oss!

Nu är det ialla fall bestämt att vi ska ha semester midsommarveckan och veckan efter!! Midsommar blir nere i Karlskrona tillsammans med Hanna, Erik, Lelle, Linda och JOhan...plus Simons kompis Johan som bor däre ner, så ska vi vara på deras segelbåt!!! Låter d underbart?!? Jaa de kan ja lova att de gör!! =) Sen efter midsommar så åka vi till Simons underbara stuga och är där några dagar, o sen avslutar vi semester o Norska fjällen, Beissheim.. där vi ska vandra tillsammans med Hasse & Ellen, o så ska Simons farbror hans fru och deras två barn också med!! KOmmer bli två uuuunderbara veckor!!! =0)

Sen bire nog jobb för hela slanten tror ja!! I guess att de kommer bli lika mycket som förra sommaren...även fast de finns i mitt bakhuvud hur dåligt ja mådde, så har ja ändå glömt, för jag borde inte vilja jobba lika mycket..men jag måååste...vi ska ju till Thailand!!! =) Wiiihoooee!! Vikket år! =)

Näe nu ska ja steka blodpudding..=)
Pussen o Kramen

Jag tänker inte bry mig nåt mer
Jag kommer köra på i mitt race
That´s who I am
Take it or leave it!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ska också ut imorn! :) mina tjejer hemifrån kommer å hälsar på. Vilken krog kommer ni att satsa på då tror du? Vi kanske ses i dimman :) Kram på dig

Postat av: Johanna

Aha ok. Jag tror vi går på heartbreak, brukar alltid bli så när Alfta går ut :) Men vi kanske synes på nå vis iaf. Ha d så kul iaf, hälsa dom andra. Kramen

2007-03-09 @ 10:35:25
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Cissi

Guud vilka härliga veckor! Kommer nog bli en toppen semester för er! Klart det går lättare att jobba när man har ett mål :-) kram på dig

2007-03-13 @ 19:55:09
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback