Wedding!

Jaa, i lördags gifte sig min moster och hennes Thomas!! Bröllopet hölls på Emmabåten, på Storsjön i Sandviken!! De var såå fint så!! Och Anki och Thomas var så otroligt fina!! Det var verkligen en superlyckad tillställning! Efter båtturen åkte vi traktorsläp bort till Gammelgården i Årsunda, där har jag firat många midsommaraftnar som barn, lite smått ansvarig som man var, dukade vi fram lite alkohol när vi kom och sen var det dax för mat. Exotisk planka och potatisgratäng stod på menyn och det var sååå gott!! Men oj vad mycket mat det var!!
Sen blev de lite sånger och jag och Simon förberedde baren inför kaffet och den absolut godaste tårta jag någonsin ätit!!!!
Sen slog vi upp portarna till vår grymma bar och våra väldigt uppskattade drinkar!! Sen blev de dans och sång och mingel och en alldeles uuunderbar kväll/natt!! Vi begav oss därifrån halv fyra, och var väl i säng vid halv fem!! På söndagmorgonen vaknade jag tokförkyld, men de var de värt! Så kul som vi hade så!
Ja de va bröllopet i stort de..e så trött nu så jag orkar inte skriva nå utförligare..=)
Ni kan ju få lite drinktips ialla fall..för som jag sa, våra drinkar gick verkligen hem!! Vet inte hur många drinkar vi (jag och Simon) blandade..men vi gjorde av med 2 liter bacardi Razz, 2 liter Bacardi Apple, 2 liter Vodka, 1 liter absolut Vanilj, 1 liter Apple Sour, 70 cl Äppelkonjak, Baileys, whiskey, Souther och en massa massa annat!!

Ankis Apple
4cl Bacardi Apple
1 cl Apple Sour
Sprite
Is
Citronskiva

Red Kiss
4 cl Bacardi Razz
Sprite
Is
2 pressade limeklyftor
Färska hallon

White Wedding
4 cl Vanilj Vodka
1 cl Apple Sour
Ett stänk Rose´s Lime
2 pressade limeklyftor
Sprite
Is

Thomas Gin
4 cl Gin
Tonic Water
Is

Red Kiss blev min peronliga favorit och även den sprit som tog slut allra först... Sen blandades det en hel del fria drinkar också!! En drink som en tjej, Monique, beställde hela tiden var Is, 2 pressade llimeklyftor, bacardi Apple och kolsyrat vatten (tranbärssmak, men går även med naturellt vatten) den var jättegod och inte alls så söt som de kan bli annars!! Helt klart värd att testa!
Jaa man kanske ska byta karriär helt enkelt..hehe!!

Kanske ska bjussa på lite bilder också...har inte fått alla bilderna än, men några kan ni få se!!


image161

Ringen!

image156

Glada, lyckliga och sååå fina!

image157

Anki, Thomas och barnen (den högra e deras tjej)

image158

Thomas och hans Elin! =0)

image159

Simon och Svärmor

image160

Jag och Elin

image162

Vi förbereder i vår fina bar..=)

image163

Dax för den underbara tårtan!! *vill ha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback