Utmaning!


Jag Utmanar Dig!

Svara på dessa frågor och sök på www.google.se på svaret på frågan..
Vilken är den första bilden som kommer upp??

Förnamn ?, efternamn ? , bor? , vän? , kär i?, djur?, mat?, färg.?..


(hittade detta på Annas blogg, tyckte de va lite roligt..=)

image148

Förnamn: Sofie

image149

Efternamn: Persson

image150

Bor: Gävle

image151

Vän: Anna

image152

Kär i: Simon
(haha, de e faktiskt sant, den här bilden låg allra först...OBS! Det är INTE min Simon)

image153

Djur: Hund

image154

Mat: grillat

image155

Färg: Turkost


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha den där va ju riktigt rolig, jag blev tvungen att testa jag med =) rätt roliga resultat höhö

2007-06-04 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback