Sommarlov = Jobb

Jaa, nu är det sommarlov på riktigt...betygen är inregistrerade!!! ;0) solen skiner och allt är på topp!! Men frågan är om man kan kalla de sommarlov!! Jag kommer jobba i stort sett heeela sommaren.....är ledig ons-sön v.25, hela vecka 26, och måndag v.27...sen e de jobb som gäller!! men har fått ett otroligt bra schema, så jag är verkligen supernöjd! Hoppas han inte ändrar allt för mycket på de bara!

Har jobbat i två dagarn nu...allt är sig likt!! Sura miner, blandas med glada miner, som blir sura igen...så är det!! undrar om de beror på att majoriteten av de som jobbar där är käringar runt 50 bast!! Jaja, de e väl bara att bita ihop och köra sitt eget race!! Faan den som styr över mej..haha!!

Idag har vi flyttat grejjer igen!! Vi har fått hjälp av min mamma!! Hon är verkligen VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!! hon ställer alltid upp för mig när jag behöver hjälp, vad det än gäller!! Hon är anledningen till att jag inte vill flytta bort härifrån...hur skulle jag klara mig utan min mor och mina släktingar?!?! Näee då måste ja ta me min mamma tror ja!!! Love u!!

Jag är så trött och sliten idag...kan kanske bero på att jag började jobba 6.30 i morse...var så trött när jag jobbade...ögonen sved och jag frös...uscha..sen hem och börja flytta direkt..inte konstigt att man ligger som ett slakt på sängen just nu!! Väntar på att senaste One Tree Hill ska laddas klart..bara 5 min kvar nu!!! =) Love it!

Imorrn bire jobb 7.30-14.30 och sen ska vi köra de sista från lägenheten..bara tavlor typ..och sen blir de till att plocka upp kartonger!! Åå de kommer bli såå underbart fint här!! Jag e verkligen supernöjd med lägenheten!! Ända jag kommer sakna med Brynäs är Mia! Men de e ju inte så långt emellan, så de löser vi väl ändå, visst gumsan?! Vi kan ju inte svika våra tv-kvällar eller!!

Men jag får ju fina grannar här nere också...Cissi och Malin..kanske kan bli lite mer dejter då va tjejer..haha..=) Hunddejter med!!

Näe ni..nu blir de tandborsten!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart det blir dejter :-) Jobba inte ihjäl dig bara!! puss

Postat av: Malin

Heeej baaaby! Mig för du gärna dejta, å jag vet att Nemo är sugen på min tjej *asg*... PUSSS

2007-06-14 @ 17:28:29
Postat av: Sophy

Jaaa jag dejtar er båda..=) Hehe..vet inte om man vågar släppa i hop Nemo och Tyra nå mer...allt kan ju hända då..haha!!
Puss på er tjejer!

2007-06-14 @ 20:04:48
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Mia

Klart du kommer sakna mig, men det löser sig alltid vettu! Som sagt, det är ju inte såå långt =) Kraam!

2007-06-16 @ 19:21:11
URL: http://mija83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback