Sista för ett tag

Nu e de snart dax att åka söderut...så de här kommer nog bli det sista inlägget ett tag framöver...tråkigt för er, jag vet..men tyvärr!! ;0)
Dagen har flutit på rätt bra trots alla måsten! Jag har hunnit med allt jag skulle göra, förutom baka muffins, men de struntar jag i... sen har jag inte duschat och såna grejjer än, men de kommer snart...och så har vi lite tvätt som hänger och torkar fortfarande...men sen så!
Skor har jag hittat också...både ett par vandrarkängor och som jag tidigare berättade även ett par träningsskor...kortet har gått varmt, men de va verkligen behövliga saker..så då fick de bli shopping!

Är det bara jag som inte förstår mig på det här med att vaxa benen??? >Gjorde ett försök nyss, med Weets Warm Wax..men de gick ju sådär lär ja säga..inte blev de så lent inte..och tid tog de också...så nu får de bli hederlig rakning i duschen istället..så får vi se om jag ger det där en chans till nån gång!

Tänk att det är så svårt att packa då...jag kan verkligen inte packa...jag tar jämt med mig för mycket saker..förstår inte..men allt måste ju med..skor, handduk, påslakan, plattång, hårtork, necesär, å allt sånt tjaffs som tar massa plats...jaja..de blir helt enkelt en väska och en ryggsäck... så får de bli!

Näe ni mina vänner!! Ni underbara!!
Hoppas ni får fantastiska två veckor ni också¨!!
Så hörs vi när jag kommer hem igen!!

Glad midsommar på er!!


image169

Goodbye!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni får det superduper bra nu.
Trevlig midsommar!
Kraaam

Postat av: Cissi

Have fun!! Glad midsommar! kram

2007-06-20 @ 15:32:24
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Johanna

Glad midsommar på dig me :D hoppas ni får d mysigt! Kram på dig

2007-06-20 @ 17:11:55
URL: http://johannastigson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback