Semester och måsten

Jepps..jag tog ledigt idag, så nu har man semester!! Sen om man kan kalla det semester riktigt än vet jag inte riktigt...har massor att göra och skulle jag ha behövt jobba, hade de verkligen blivit kaos, så TACK ANNA!!

Dagens måsten:

Släng skräp från gamla lägenheten
Hämta soffan och vitrinskåpet
Köpa färg
Beställa tapeter

Köpa vandringssko
Köpa vax till benen
Vaxa benen
Lämna nycklar till mamma
Hämta nyckel av Andreas
Fixa och trixa med Nemos flytväst
Tvätta kläder
Hämta kortisontabletter till Nemo (ifall ormarna vill bita honom på semestern)
Fixa musik
Packa
Baka muffins till bilfärden

Som synes har jag en hel del att göra under dagen, men de ska nog gå..mesta av grejjerna ska ju fixas i Sandviken, så vi får väl se! Ja de får gå som de går helt enkelt...och hittar jag inga skor så får ja väl bege mig till Trollhättan eller Göteborg eller Karlstad eller nåt sen då.
Har ialla fall inhandlat ett par "running skor" idag!! 1099!!! Herregud...de hade jag verkligen inte planerat..men va faan, jag behöver ett par skor som jag kan promenera i! Så då blev de ett par såna....han checkade mina fötter grundligt kan jag säga..haha! Rolig (Och SNYGG!) kille de där..;0)

Nu ska ja kila ner i tvättstugan och se om jag kan tvätta lite!!

Pussen o Kramen!

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha, den tårtan på bilden hade jag snott. =P Jag gjorde en prinsesstårta med lite garnityr, bara!
Blev inget större firande än att familjen kom och hälsade på hemma i Åmål.. Men kul det med!
Läser att det är semester på gång för er nu. Ojoj, mycket ni ska hinna med ! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback