Phu!!

Var på väg att flyga i taket för en stund sedan... skrev ett inlägg (läs: föregående inlägg)  och när jag skulle publicera det så stod det såklart Sidan kan inte hittas! (får ju skylla mig själv eftersom jag tjyvar!!) Jag var såååå nära att kasta datorn i väggen, meeen tro det eller ej, jag behärskade mig!! Gjorde lite annat istället , bland annat la jag in en annons på Blocket, så nu Mia ligger den nog där snart..=) och tänkte att nu ska jag skriva av mig lite hur arg och irreterad jag var över att förra inlägget försvann..När jag kom på att det ibland brukar sparas i utkast när det blir sådär!! OCH där låg det ju!!! Så nu är det publicerat trots allt!! GOOD!!

Simon är och fixar internet idag! Så snaaart har vi eget internet!!! Då behöver jag inte sitta Blickstilla på ett och samma ställe i sängen längre! Jihoo!!

Nu ska jag klä på mig, promenera med Nemo och sen är det bara att sätta fart igen! *suck* Jag vill att allt ska vara klart nu!!!! Men mamma kommer och hjälper till idag..då går d undan! och då ska vi ta med henne och spana på Platt-TV!!! ;0) LCD eller Plasma, de e frågan?!?! Hmmm

Kommentarer
Postat av: Mia

Var det "bara" den med soffan, bordet å tvmöbeln?
Kolla Aftonbladet, massa tips där nu om man ska köpa tv. mobil mm..
Har Simon skaffat alla böcker som stog på listan? Blir så irri när dom aldrig kan göra nåt rätt och riktigt! Fick ut på BB nu om lite inför nästa vecka. Ska läsa några kap i 3 olika böcker. Men finns dom att köpa då???? En enda fanns, en fanns på danska och den tredje finns inte nåntans. GRRRRR!! Blir lite småtokig!!

Postat av: Hanna och Affe

En liten hälsningar från Alfons och matte... Hoppas det går bra med era bestyr!
Kraaamar!

2007-06-13 @ 20:52:35
URL: http://hani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback