Jag tjyvar!!

Undrar om jag tjuvar...
Sitter på Valbogatan nu... känner mig redan hemma här..trivs jättebra!!
De här kommer verkligen att bli kanon!!
Hör hur barnen sparkar boll utanför hela dagarna...
Mycket mer livfullt här än uppe på Brynäs!
Men de e trevligt! Trevligt med lite rörelse!

Hmm jag undrar om jag tjuvar?
Vi har ju inte införskaffat något internet ännu
Men här sitter jag!?!!
Hur kommer det sig?
JO, jag har ju trådlöst nätverk i min dator
Och någon i huset eller omgivningen
har oskyddat nätverk! Guuud så bra!!
Så därför kan jag sitta här och tjuvsurfa!!
Men de e väl inte fel av mej...dom får väl skylla sig sjäclva som inte skyddar de?!?

Idag har det vart sista skolan för den här terminen!
Karro gjorde mej medveten om att vi bara har uppsatsen kvar nu
Sen är vi färdigutbildade!!! H J Ä L P ! ! !
Är jag redo för det?
Kommer jag kunna arbeta som lärare sen?
Vad händer?
Får jag nåt jobb?
Blir de ICA?
Eller fortsätter jag plugga kurser?
Jaa vad sjutton ska man hitta på??
T U S E N  F R Å G O R ! ! !

Ibland undrar jag hur min chef tänker
Jag undrar inte bara en gång
Jag undrar många gånger!
Jag har tagit ledigt flera helgen...
Men när jag har fyllt i att jag gärna jobbar, då får ja inte jobba...
Däremot sätter han upp mig på en dag som jag tagit ledigt på?
Förstår inte riktigt...

Nu orkar ja inte mer!
Va meningen att detta skulle bli kort
Men nej nej!! Inte inte!!



Kommentarer
Postat av: Karro

Förlåt, det var inte meningen att du skulle grubbla på sånt. Vill bara påpeka det när vi satt där på vår sista lektion :)

Postat av: Johanna

Haha! Jag tjuvade också i början när jag bodde i Gävle :P Det är lugnt så länge grannen inte kommer å hälsar på å märker att du inte har nån nätverkssladd i å att det faktiskt är hans bredband du använder ;) haha.

2007-06-10 @ 10:13:31
URL: http://johannastigson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback