Hmm..

..undrar om folk börjar tröttna på min blogg och har insett att jag inte har så mycket skvaller att komma med som vissa vill höra....för statistiken har minskat, och det är inte 100 sidvisningar per dag längre!!
Hoppas de inte är jag som har blivit tråkig..;0)
Men jag antar att det är "snokersarna" som har lessnat...för de flesta som följer min blogg vet jag ju vilka de är!! =) Och de e ju för er jag skriver! =)

Tack alla som kommenterar!
De e sååååååå roligt...;0)
Och har ni önskemål om vad jag ska skriva om, så säg gärna till så löser vi de..;0)



Jaaa just ja!!! Hanna ringde idag och hon följer med till Karlskrona!!!!! Jippiey!!!
Ååå va roligt vi kommer ha där nere!!
En liten yta att bo på bara! Men med detta gäng kommer de gå alldeles utmärkt!!
Riktigt mysis pysis!!

Happy Family!

Kommentarer
Postat av: Mia

Klart vi ska gå!! Fast vi har inte bestämt än om vi ska gå in eller bara sitta utanför. Fast jag vill nog helst gå in..
Ska testa dina muffinsar nån dag här på SEMESTERN!! Ska bli tokskönt att få lite ledigt snart. Ska träffas i studiegruppen idag å börja med uppgifterna. Hur tycker Simon att kursen är då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback