Grejjer

Fan va mycket saker man samlar på sig alltså...är det meningen att man ska ha så här mycket saker...och om man fortsätter att samla på sig massa saker, hur mycket kommer man då inte ha om 10 år! Jisses!!

Har hittat lite mer av våra möbler som ska ut till försäljning i dagarna!
Ett jättefint Vitrinskåp, vardagsrums bordet (Leksvik), soffan då såklart..och kanske nå mer tjaffs! Men de kommer ut bilder sen, och en annons på Blocket! Me löööv Blocket!!

Nu kommer Backe och Tobbe snart..dom e så snälla och ska hjälpa oss att köra ett lass eller två..med tanke på att jag inte orkar bära alla saker!!

Ha en bra Nationaldag!!

Hejja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska ha det såå bra i sommar :) hoppas du får det super me. Jag ska försöka blogga lite då och då, blir väl i regniga dagar kan jag tänka. Hoppas du också kommer att blogga så man får se hur d har gått me flytt å allt som händer :). Ses till n0llningen du ;) då jävlar, haha! Kram på dig, hälsa Simon.

Postat av: Mia

Har du satt ut några annonser??

2007-06-08 @ 09:24:05
URL: http://miasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback