God Morgon!

God morgon på er!! Upp och hoppa!!
Haha, ska jag säga, som fortfarande ligger i sängen..med morgonrocken omkring mig..;0) Men jag håller faktiskt på och fixar massa saker...ringer Gavlegårdarna och grejjer..och får bekräftat att dom som flyttar in i vår lägenhet tar över städningen, för att de får tapetserat innan de ska flytta in..och så håller jag på och ringer till Gefle Hund och Katt praktik, för o se om vi kan få några kortisontabletter till Nemo, ifall han blir hundbiten på fjället!! MEN det är ju upptaget heeela tiden!! Gaah!!

Börjar få lite smått panik över allt som ska göras innan vi åker! Massa som ska handlas, bland annat sele, mat och flytväst till Nemo...han har ju växt ur den vi köpte förra sommaren...kul hund..suck! Å så måste jag fixa vandringsskor till mig, grejja med vem som lämnar in nycklarna till Gavlis, få tag i vår extra nyckel, som jag hoppas att Andreas har, tömma lägenheten på allt skräp, och köra hit soffan..fixa med nån som vill vattna våra blommor..känns som de kan bli Cissi & Toni..;0) Dessutom så börjar jag jobba 13.30 idag..bara för att jag var så dum och tog på mig att börja tidigare...och sen jobbar jag imorrn kväll också..ska kolla idag om det är någon som kan ta de passet..så kanske jag blir lite mindre stressad...

Sen är det ju en massa jag ska göra med mig själv också..raka benen, noppa ögonbryn och sådant därnt tjaffs...suck..ibland e de jobbigt att vara tjej. ;0)

Men hur faan kan de tuta upptaget heeela tiden!!!  Och min moster har inte telefonen på, jag som tänkte kolla om hjon har några vandringsskor...orka köpa ett par för 1000 kr då...räcker me allt de kommer bli för Nemos saker...

Åå just ja, tvätta ska jag hinna med och göra också..får verkligen hoppas att det är ledigt i tvättstugan imorrn så jag hinner med och tvätta då!!

För er som inte vet om det, kan jag berätta att vi ska åka ner till Karlskrona först, till Simons kompis, över midsommar...det är jag, Simon, Johan, Johan, Lelle, Linda och Hanna som åker, vi ska ut och segla och ha de riktigt mysigt...sen åker de andra hem, och jag och Simon åker mot Åmål, Vi ska vara i hans stuga några dagar, å så kommer Sebbe dit också och hälsar på! Sen åker vi till Simons pappa, och åker till Norge och vandrar tillsammans med honom, Ellen, simons farbror +fru och kusiner!! Så schemat är fullspeckat, men de kommer bli sååå kul!!

Näe, vem fasen pratar i telefon i 20 minuter... eller ja de kan man väl göra..men när de e upptaget på Hund och Katt praktiken i mer än 20 minuter börjar man ju fundera! Jaja, jag får väl ta och hoppa in i duschen istället jag då!!

Puss o Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag ska bara plugga. :) Har nästan gjort klar första uppgiften idag, så på torsdag blir den klar. Å den andra nästa vecka..ska bli sååå skönt!! Känner mig sliten å slut!
Tänkte ev styra upp en inflyttningsfest snart. Du kommer väl? ;)
Kram

Postat av: Cissi

Ojoj, jag är inte ett dug avis på ditt stressade schema!!. Däremot låter det som ni kommer få en toppen semester!! Hoppas ni får jättekul och fint väder. Vi sticker till köpenhamn på sön och blir där till på tors. Men annars kan vi vattna era blommor :-) kram

2007-06-18 @ 17:55:30
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Cissi

Just ja.. Ja det är samma Peninha :-) Vi kom fram till det under vår middag att ni hade träffats, kul! Gävle är litet :-)

2007-06-18 @ 18:00:13
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Mia

Haha, lots to do, som vanligt i familjen Persson/Forslund! =) Ha en trevlig midsommar nu, och bränn er inte ute på sjön! Pusskram!

2007-06-18 @ 21:25:20
URL: http://mija83.blogg.se
Postat av: Mia

Haha..ja, jag har flyttat! Till en fyra lite längre bort i Vallhov bara.

2007-06-19 @ 09:12:38
URL: http://miasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback