Flyttat

Nu börjar det närma sig flytt ialla fall...eventuellt så är det sista natten i denna lägenhet inatt!! Sorgligt på ett sätt, för jag trivs verkligen jättebra här..förutom alkisar till grannar och "långt" ner till stan...men annars är det ju jättefint här! Men jag kommer nog trivas alla tiders på Norr också!! Har kört grejjer idag..helt oplanerat sådär..meningen var bara att jag skulle till lägenheten en sväng efter att jag pluggat med tjejerna i Boulognern och sen åka hem och packa i lådor! Men då ringde dom från Duka och sa att vår soffa och matsalsbord hade kommit...de tog inte ens en vecka, snacka om snabb leverans! Så då åkte vi och hämtade sakerna..men märkte ganska snabbt att de inte skulle fungera med vår kombi, så vi åkte till GDG och dom hade en släpvagn ledig..  4 tim eller 1 dygn kunde man hyra...ja men va faan..ska vi inte fortsätta då när vi ändå är i gång tyckte jag..och tjo..så tog vi den i 1 dygn! Så vi har kört 2 lass idag..Erik var snäll och hjälpt oss med ett också! Så körde jag och Simon ett. Så har vi byggt i hop matsalsbordet..ställt i ordning soffan..och byggt ihop vår säng som vi köpte för ett tag sedan!! Så de börjar nästan likna ett hem där nu!! Sovrummet och vardagsrummet e ja verkligen nöjd med!!

Vi har hunnit med att titta på tapeter idag också...Jisses va kreativa vi har vart idag alltså... bara att fortsätta imorrn nu, så kanske vi blir klara med flytten snart..=) jihhoo!! =) Kan ju visa lite tapeter för er..=)

image164
I köket blir det en sån här fondvägg vid matplatsen och i resten av köket kommer vi sätta upp en vit tapet, med lite små små mönster i...

image165
I sovrummet har vi bara tänkt att vi ska göra en fondvägg.. det är ljusgrå tapeter i rummet nu, och en randig fondvägg som är jättetråkig..så det här är den som vi har tänkt oss i sovrummet.

image166
Sen har jag ju hittat en tapet som jag är helt kääär i och som passar jättebra där vi har tänkt ha matsalsbordet..så troligtvis kommer vi sätta upp en sådan här tapet där!!


Åå de e så härligt att få nytt!! =0)
Åå såå duktiga har vi vart idag älskling!!

Puss på er alla!!

Säg gärna vad ni tror om tapetvalet också! ;0)

Kommentarer
Postat av: Mia

Blir ju kanonfint!!

Postat av: Karro

Det låter jättefint!

2007-06-06 @ 10:07:44
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com
Postat av: Elin

Jättefina tapeter =) Gillar den sista jag med =)

2007-06-06 @ 12:15:33
Postat av: Malin

va sjutton, du har ju stulit alla mina tapetval *morrar* *ler stort*, När blir det inflyttningsfest då??? puuusss

2007-06-07 @ 21:55:43
Postat av: Sophy

Malin: Hehe...jaa dom e ju bara sååå snygga..så förstår om du också vill ha dom! Jaru.. vet inte riktigt jag..de kanske dröjer sig ändå till Cityfesten..men vi kan ju alltid styra upp en tjejinflyttningsfest inna dess..=) Föresten? När ska du själv ha inflyttningsfest??? Nu e vi grannar, så nu måste de bli många prommisar med odjuren!! =) Kramkram

2007-06-07 @ 22:22:16
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Martina

hmm, jag känner igen den där tapeten=) hihih, den har vi i vårt sovrum ju!

2007-06-10 @ 17:14:44
Postat av: Sophy

Martina: Jamen just ja, de har ni ju!! Den e ju så jävla snygg!!!

2007-06-11 @ 11:41:17
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Martina: Jamen just ja, de har ni ju!! Den e ju så jävla snygg!!!

2007-06-11 @ 11:41:34
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback