Church street saloon

Jag bara älskar den maten!! De är såå gott!!
Har man aldrig ätit där, så rekomenderar jag det starkt!! Man kan inte bo i Gävle utan att ha provat på Church Street!!
Själv åt jag som vanligt Breast of Chicken!! Mmm så jävla gott!! rekomenderar de starkt också! =)
Jag, Simon, Erik och Dubbe gick dit och åt en liten hejdå-middag med Dubbe! Han flyttar till Barcelona om en vecka!! Skojjar ni att jag ska åka dit då..;0) Efter det gick vi  hem till Erik och kikade på film, Prison nånting hette den..var väl inte bästa filmen direkt men men...Efter den åkte Simon till jobbet och vi kikade på en till film, Step Up, den däremot var sååå bra!! Ååå vad jag önskar att jag kan dansa!!! Är så avis på dom som kan det! Jag vill också!! Måste försöka hitta på filmmusiken också, för den var GRYM!

Idag ringde Hanna och undrade om det fortfarande finns plats på båten på midsommar!! KLART ATT DE GÖR!! Hon skulle ringa imorrn och tala om ifall hon ska med!! Hoppas hoppas!! Fy fasen va skoj vi ska ha!! De kommer vi ju i och för sig ha i vilket fall! Men de skulle vara jätteskoj om hon också följer med! Då blir vi ialla fall 3 tjejer som kan hålla ihop mot grabbarna...istället för bara mej och Linda..=)


 

Saknar min gobit! Han jobbar natt...och jag hatar att sova själv..
Tänk att jag ska vara så löjligt mörkrädd!!
Sitter i datarummet nu, så har jag släckt ner hela lägenheten och hängt filtar för fönstret här hemma så att ingen ska se att jag är här...hmm...hur gammal är jag egentligen!? =)


Näe nu ska jag surfa vidare lite!
Tack för en trevlig kväll grabbar!!
Pussas o kramas!

Kommentarer
Postat av: Marika

haha, nejnej! Det var inte "ditt" Sandviken ;) Om du inte äger en bit mark i Värmlandsskogarna vill säga ;)

Postat av: Anna

Ja, jag tyckte han passade till min slappedag! Packa upp lådor låter ju inte såå kul, men det e ju skoj o fixa iordning nytt tycker jga!! Kram

2007-06-17 @ 18:16:04
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback