Bio

De e fasen inte roligt att vara sjuk... även fast jag inte har feber, tror inte jag har de ialla fall, men hittade inte febern igår så ja vet inte säkert..så känner jag mig helt slut..men de sticker ju och killar i min näsa hela tiden..och NEJ det är inte allergi!!

Jag har iallafall bestämt mig för att följa med Maria och Linda på bio trots allt..Linda åker ju tillbaka till Schweiz på onsdag..och jag vill inte gå miste om att träffa henne en sväng till innan hon åker... så jag får ta mig lite alvedon och ta nässprayen i fickan så ska det nog gå bra!!

Åå de e ingen hit att ha hund när man e sjuk heller..speciellt inte när inte Simon e hemma, men jag ska ta mig en prommis med den lilla stackaren nu! Han tycker att matte är världens tråkigaste som bara ligger hela tiden!!

Puss och Voff från Nemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback