Stockholm here we come!

Jihhoo!! Då har vi biljetter till Ladies Night! Så jävla skönt, tyvärr var de ju såklart slut på de biljetterna som vi ville ha, men vi la till lite pengar så vi fick VIP istället..ska man kosta på så ska man ju!! Och hellre de än att inte kunna gå alls då juh!! Och hur kul är det att sitta på läktaren liksom, roligare och få vara lite delaktig och lite nära!! =) Så nu blir de Stockholm 21-23 september!! Jädrar va skoj!! Och troligtvis får vi gratis boende mitt i centrala Stockholm också..ska prata med killen i fråga först bara..=)  Jaa men de här löste sig ju verkligen till de bästa ialla fall!!
Då har man nåt att se framemot igen då!! Sen ska vi (jag o Linda) ju tíll Stockholm igen i november tillsammans med våra "karlar" och gå på Winnerbäck!! =) =)

Å så håller jag på att planera in en tur ner till Hanna nu också, så de kanske händer lite i sommar trots allt då..=) =)

Wiie!! Känner på mig på lite bättre humör nu ialla fall...tjolahoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men d e bra Sofie, full fart ska de va ;). Full fart är det här me, det känns att man lever å d är välldans nice :) haha.

2007-07-06 @ 15:46:44
Postat av: Sophy

Nämen vem skrev detta då??

Postat av: Sandra

Haha, ja du, vi tog oss igenom den och med vinst dessutom ;) Hoppas du får några timmars sömn nudå så du orkar upp. Jag ska nog också sova nu, måste ju ta 8.30 bussen. Sov så gott!

2007-07-06 @ 23:23:19
URL: http://sandra1986.blogg.se
Postat av: Johanna

Nämen oj... det var ju jag som skrev första kommentaren :) jag blir galen på att namnen försvinner ibland :/ Kraam

2007-07-08 @ 11:09:07
URL: http://johannastigson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback