Min älskling

♥ Min älskling är  v ä r l d e n s  bästa älskling!! ♥

Har ju haft min dåliga dag idag, som fortfarande är lite smått dålig, men han har verkligen gjort allt för att peppa upp mej igen!!! Sen att han försöker supa ner mej är ju en annan sak..haha!! Näe då, men lite tv-spel, en öl, en shot och mer tv-spel och lite skratt och lite flams!! Och inget gnäll för att jag inte har plockat undan och diskat upp det som jag lovat att jag skulle göra!!! Han är verkligen VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING!!!!
Och han är BARA BARA MIN!!! Och så Nemos då såklart!!!!

Dessutom kom han hem med en chokladkaka åt mig, som jag längtat så efter!!!!

Tack gubben min!!! Du är underbarast och betyder allt för mig!!!
Ä L S K A R  D I G ! ! !


image262

Kommentarer
Postat av: Malin

SISTA DAGEN PÅ SEMESTERN IDAG!! *urgh*...fn också....

2007-07-30 @ 14:06:24
Postat av: Sophy

Malin: Stackars dej!! Men va glad att du haft semester du..själv jobbar ja 24/7 känns de som...förhoppningsvis kan vi ta en dejt snart..men förmodligen inte förräns nästa vecka.... Puss på dej och ha de så kul på jobbe imorrn!!!

Postat av: Mia

Det lät bättre än förra inlägget! =) Hoppas du tar dig i kragen och bestämmer dig för vad du vill göra, så ska det säkert bli bättre! Stor kram påre!

2007-07-31 @ 17:58:03
URL: http://mija83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback