IKEA shopping!

I just lööööv IKEA!!!

Tror ni de blev nå handlat på IKEA idag då...jojomänsan!!
Ett helt nytt inrett badrum blev de...eller nästan ialla fall..Badrumsmöblerna köpte vi ju sist vi var på IKEA och idag var det tänkt att jag skulle dit för att köpa något och ställa på hyllan som jag kunde ha mitt smink i.
Men de blev en massa massa mer!! Fast billigt må ja säga att de blev!!

   
       
    

Detta är lite av de jag lyckades handla på mig..eller det mesta egentligen..var bara en liten bordstablett som jag inte har lagt in här...
Kanske ska se om jag lyckas få en bild av badrummet också...

Vart alldeles kär i den ljusturkosa färgen..o så har vi svarta badlakan som vi också ska ha då! Om jag får säga de själv så vart de fin fint..;0)

Ifall ni också blev sugna kan jag tala om att draperiet kostar bara 39kr, mattan 29kr, och handdukarna 19kr styck!! Kap kap kap!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback