Hos mor

Då har man äntligen jobbat klart...gick rätt så smärtfritt idag, men de e ju så tråkigt..och idag gick verkligen klockan sakta!! Som tur va hade jag Sandra med mej i selfscanningen idag...de e skönt när man har någon där som vet vad den ska göra..allt går så otroligt mycke lättare då! Men de e segt å jobba alltså..väääldigt segt..idag var de ju tack o lov inte så mycket liv på byggarbetarna..kan vara för att ja kom kl 15, och dom kanske gick hem därikring..men de va så skönt å slippa höra dom!!

Nu sitter ja med brorsans dator i knä, ska sova här inatt...bytte ju med Maria så jag börjar 7 imorrn bitti, så de lutar faktiskt åt sängen alldeles strax! Annars kommer jag vara ett slakt imorrn, och de vill ja inte...för imorgon ska ja leka med Anna!! Då  blir de lite alkohol o krogen kanske...men va faan nu kom ja på att jag inte har nå alkohol juh...eller ja har vin, men de e inte så gott..men de får väl duga i krig..annars får Simon åka o handla nåt åt mej kanske!

Har bestämt att jag åker till Hanna också...1-3 augusti bire... tyvärr kunde inte Linda följa med för hon va på Åland då, de va riktigt synd, men men..jag o hanna och tetrona får de bli istället..=) =) Kanske en tur till Kolmården också..skulle vara skoj faktiskt...bara gå och ta de lungt...med lite grogg i en petflaska..hehe..ooops..!! =)
Vi får väl se vad som händer!! Nu ska ja ta och bädda ner mej i sängen ialla fall tror ja!!


Hahahaha...de här skulle ju faktiskt kunna vara Nemo, så Malin de e nog bäst om vi håller Nemo och Tyra ifrån varandra..=)
 
image240

Kommentarer
Postat av: Anna i Söderhamn

Det blidde lördagen för oss.. fanns bättre platser då.. på fredagen var det stört dåliga platser.. =( Men men.. Jo jag älskar också skaldjur, fast det var lite snålt tilltaget, eller det kanske det inte heller var, drack mig askalas å sjöng i mikrofon i annexet å hamnade på tv.. så mitt minne är kanske inte det bästa *suck* Men ni får säkert jävulskt trevligt, tyvärr räckte inte mina pengar till några gigantiska utsvävningar den här månaden. Men ha det så bra, å tat lugnt med det där vinet som duger i krig. Ciao!

Postat av: Anna

Hej hej! Du jobbar väl nu antar jag, kanske tar med mig Axel( mitt kusinbarn) och kommer o köper en glass av dig i regnet...han e som ett litet plåster på mig här hemma. =) Vi hörs av! kram

2007-07-07 @ 11:00:43
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Anna i Söderhamn

Det låter ju vettigt, hoppas du hittar nåt då så vi kan partaja på efterfesten allihop, vore ju himla skoj. Nä nu ska jag bege mig ner till Gävle. Hare gött!

2007-07-07 @ 12:31:24
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback