Back in Gefle

Då var man tillbaka i Gävle igen då...efter två underbara veckor, med massa äventyr!! Jag ska ta och berätta för er om allt lite senare idag...för just nu hinner jag inte riktigt....måste ta och packa upp allt o dona och grejja...uscha jag hatar att behöva packa upp!! Men sen har jag massor att berätta för er, och hur mycket bilder som helst!!

Dagen ska gå åt till att packa upp, baka muffins, åka till Viken och få grillat av mamsen och sen packa upp igen!! Å så skriva lite blogg såklart...Simon jobbat natt i natt, så de kommer bli en hel del bloggande ikväll skulle ja tro..;0)

På återseende! ;0)

Kommentarer
Postat av: Martina

å va kul, ska ni åxå va med å grilla ikväll =) då får jag höra allt då =)

2007-07-02 @ 13:10:13
Postat av: Sophy

Jajamänsan de får du...datorn blir med så ni får se bilder också!! Ses ikväll..;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback