Yrsel & illamående

D gick inte över av lite sömn.. har vaknat om vart annat inatt och vart yr och mått illa.. inte speciellt trevligt alls.. Var tvungen att vara hemma från skolan idag också.. känns dumt med tanke på att vi hade redovisningen av vår uppsats, men jag vet att tjejerna grejjar de där utan mej.. Men hade ju vart bättre i betygsväg för mej om jag hade kunnat vart med.. men men.. De hade aldrig fungerat ialla fall..har vart ur sängen två gånger idag, och det var ansträngande.. Inte vet jag om jag vågar äta nånting heller.. o inte finns det nåt kul att titta på på Internet.. Jag vill hitta fler vänners bloggar..haha..=)

Antar att jag blir sängliggandes hela dagen idag.. vår panik av tanken..men har väl inte så mycket att välja på. Måste se till så ja blir frisk, för ja måste ut o jaga pjäxor o lite andra grejjer inför Åre!

Så ska ja fixa en matlista också! Så ska jag o Maria ut på shopping! Men de får väl bli korv, köttbullar, pasta, köttfärssås kanske ja kan fixa en, och så lite frukost o sånt. Nån som har nå bra förslag på vad man ska ha me sig till fjällen!
Glöggen, Minttun, O´boyen, fickpluntan och termosen är redan packad..haha!! O så ölen förstås! =)

Näe nu e de dax att vila, går inte att sitta vid datorn längre studer..tyvärr!
Kanske ska sätta på ett avsnitt One Tree Hill!! =)

Kommentarer
Postat av: Mary

Hehe, hurru Soffieproppen du kanske har en liten bebbe i magen ;)jamenar du kilar ju stadigt nu mera så vem vet lixom. Hoppas du piggnar på dig iaf.
Kram

2007-01-16 @ 19:16:51
Postat av: Anonym

Haha, jadu..de roliga e ju att du inte är den första som påpekat de idag..haha! =) Kanske e bäst att kolla upp de!! Men jag har värk i nacken också så ja tror snarare att de beror på de..meeen man ska ju aldrig vara säker..=)

Postat av: Elin

Hehe var det första jag tänkte på också =)

2007-01-17 @ 20:15:42
Postat av: Sophy

Haha, de här var ju ett inlägg som gav kommentarer ialla fall..=) Jaa..jag får väl helt enkelt undersöka saken lite närmare..börjar bli lite rädd när alla tror samma sak..hmmpf..=)

2007-01-17 @ 22:49:32
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback