Yrsel e kvar, men illamåendet borta!

Har mått lite bättre idag än igår, men yrsel och huvudvärken finns fortfarande kvar, däremot har jag inte mått så illa idag.. Så antagligen är det nog nåt med nacken kanske..
Många och då menar jag många, tror att jag har en liten bebbe i mig.. så det kanske är något som jag behöver undersöka lite närmare.. meen njae..ja tror nog mest på vätskebrist, sömnbrist, järnbrist, nackbesvär o lite sånt jag..=) Men vi får se.. Får bli en check av de innan Åre, e nog bäst de!

Skulle ju vara lite småsött med en liten bebis me juh..haha, näe de hoppas ja väntar lite till ialla fall..skulle vara skönt att få plugga klart först..så man kan skaffa sig nåt större innan de.. Jag vill ha ett hus!! Skulle vara så kul med trädgård och massa rum att inreda.. men frågan är vart de huset ska vara nånstans..har inte en aning vart jag vill bo nånstans faktiskt..kanske får bli där man får jobb..men så vill ja ju bo nära mamma också.. skulle nog aldrig klara mej utan henne tror ja! Så har ja ju mina vänner o dom här också..Men ett hus skulle va skoj ialla fall..Men de får vänta de också!

Blev tillfrågade om vi ville ha en soffgrupp idag också.. och det skulle bli jättefint med de sofforna i en gillestuga eller ett gammaldags rum eller nåt.. så jag ringde mamma och frågade om vi kunde få trycka i dem i mitt gamla rum..där de finns en massa annat av mina saker och de skulle vi få, så vi tackade ja till dem..kruxet vara bara att vi var tvungna att komma och hämta dem i helgen. Och köra 50 mil i helgen..känns inte som nån bra idé när vi åker till Åre på lördag natt.. dessutom så har vi inte direkt den ekonomin att vi kan sitta och åka 100 mil bara sådär ändå.. åkte ju ungefär 200 mil sammanlagt i julas.. så de blir inte en kul räkning.. Sen ska vi åka i mars igen..så näe..nån resa för oss blir de inte.. Så tyvärr blir vi nog utan soffor.. för vi får nog inte hit dem..men de hade vart trevligt med besök och med soffa.=) Men men, man kan inte få allt!

Sitter och kollar min nya kurslitteratur..typ inte en bok som finns på bibblan.. så ja funderar om jag ska ta och köpa mej hela 2 !! böcker!! De e va jag har köpt hittills sammanlagt på hela utbildningen de, så ja antar att jag kan lägga ner pengar på 2 böcker som faktiskt verkar riktigt bra!!

Näee..va ja skriver hörrni.. nu ska ja lägga mej ner i soffan, och kolla på lite OneTreeHill!!

Tack Maddisgumsan för hjälpen idag!! Och H e verkligen underbart snäll!! Hälsa honom de! Nu har ja allt för min Åreresa!! Gööörsnygg Outfit..hehe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback