Uppsatsen!

Äntligen är vår uppsats ur världen.. Om jag får säga det själv så tycker jag att den blev kanonbra!! Har suttit och kikat på andras idag, och ärligt så förstår jag inte att vissa har fått den godkänd på de vis som dom har gjort på! En del är verkligen helt värdelösa.. ialla fall i mina ögon.. och på de vis jag hade trott att man skulle göra... dom kanske hade så mycket fel på den så att de hade behövt gjort om hela vad vet jag. Men konstigt tycker jag att de känns ialla fall. Vissa har inte ens lagt ut den på blackboard..jag trodde de var ett krav me antagligen inte..jaja våran var ju till för att hjälpa andra också, så de va klart att den skulle ut på BB..haha!!

Ska skriva ihop min recension om en skönlitterär bok nu! Jag har inte orkat tidigare..men lika bra ja gör de nu, så ja inte glömmer bort de!!


Ikväll blir de till o umgås me min lilla Mia...får se vad vi ska hitta på...film eller bio kanske.. ska nog vila mig en sväng innan jag skriver föressten... mitt huvud vill fortfarande inte hänga med...suck

Glidare undanbedes, vänligen men bestämt!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback