Ta dej i kragen

Jaa, nu e de fan dax att jag tar mig själv i kragen och ser till så att de händer någonting här!! ALLT och då menar jag verkligen Allt är mycket roligare än att plugga.. Idag var Lelle här först, och då kan man ju inte plugga, för då är det till och med roligare att kolla när han och Simon spelar tv-spel, vilket jag egentligen avskyr! Sen kom Becker hit, och han började leta lägenhet, så självklart, de var ju mycket roligare de också, så då hjälpte jag honom med de! Plus att jag la in en annons åt mig och Simon också..får se om någon hör av sig om dom har nån lägenhet åt oss..=) O sen så var jag ju bara tvungen att kika runt lite på nätet..och sen ringde Malin, så då var pratade vi och de var också mycke trevligare än att plugga.. och nu lagar jag mat...o så var jag en sån dålig människa att jag bangade träningen...för min skalle e yr igen, som mycket väl kan bero på att jag har suttit instängd (eget val)  i en lägenhet hela dagen...såå jaa..ni ser juh!! Kreativ dag, eller så inte! Suckelimuck!

Jaja, bäst att jag tar tag i lite efter maten ialla fall, så jag inte behöver sitta med allt imorrn!!

Vet ni någon som har en 3:a eller 4:a som dom vill bli av med, visa dom gärna detta..=)
http://www.blocket.se/vi/10754334.htm?ca=5_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback