Snart blir d åka av!

Jaa, imorrn bär de iväg! Då ska Sofie lära sig att åka Slalom..haha!! Kommer inte bli en vacker syn, de kan ja lova er, men förhoppningsvis är det några som kommer få sig ett gott skratt, så dom kommer jag ju att förlänga livet på ialla fall... Jag hamnar väl på sjukan med brutna armar och ben ja redan första dan...skulle vara min lagoma otur de!! Tss..

Håller på å planerar lite mat som ska inhandlas imorrn, menyn för veckan är tänkt såhär:

♥ Pasta och Köttbullar
♥ Ugnsstekt falukorv med potatismos
♥ Tacos
♥ Spagetti och Köttfärssås
Jaa, så är det tänkt att de ska bli då.. sen blir de lite annat smått o gott..och rostbröd så vi kan äta frulle och göra varma mackor om vi e hungriga..bra idé va..haha..=)
Kommer bli kanon de här...fixat öl och Minttu har jag gjort också..så då blir de  varm o´boy med Minttu i backen..

Näe nu ska ja skriva klar min recension, göra mig klar, och sen åka till mamsen o få mat o sjunga lite singstar o grejjer... kommer bli en trevlig kväll!

Ha de gott mina vänner! Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ta det försiktigt i backen gumman! Men ha skoj :-) Parta och åk lite skidor för mig oxå!!! Kram

2007-01-20 @ 17:30:23
Postat av: Sophy

Jaa jag ska försöka att inte bryta nåt ialla fall!! Haha! Trevlig helg! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback