Sista rycket

Ja nu är de inte lång tid kvar tills vi åker! Och jag har inte börjat packa! Så himlans typiskt mig att vara ute i sista stund...kommer glömma hälften av alla grejjer!!
Fy fasen va mycke grejjer man kommer ha me sig föressten..och jag o simon kommer ju ha ändå mer! För d första så har vi 10 lådor öl.. observera att de e inte bara till oss! Sen har jag och Maria vart och handlat mat idag...så vi har typ fyra påsar med mat och snacks o grejjer! Så jäkla bra håller vi vår budget också!! Duktiga var vi tjejen!!

Näe om man ska sätta fart då, jag ska laga köttfärssås och tacoköttfärs innan vi ska iväg ja också! Vill inte släpa med rå köttfärs, tycker de e lite äckligt...blä..så därför gör ja den här hemma!

Nee nu ska ja ta tag i d här!


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så skoj i backen! Men akta dig för brutna ben och armar! =)

2007-01-20 @ 19:03:21
Postat av: Elin

Från mig var ju det där..

2007-01-20 @ 19:03:39
Postat av: fröken k.

haha. Hej där! Tänk att jag hittade hit av alla ställen! :) Käckt värre. Var ett tag sedan jul, Hur är det? Haft det bra i backen, inga brutna ben o så? :) tss.

Postat av: Sophy

Hemma igen då, och man är fortfarande hel! Dock så är en förkylning på ingående..har vart mycket fest o lite sömn, så de e väl inte så konstigt kanske !Kram

2007-01-26 @ 11:58:37
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback