Räkmacka

Haha, de vart inte mycke plugg gjort idag ialla fall..meen nu tror jag att jag har förstått vad som menas med att Identifiera "det historiska perspektivet" i Lpo 94 ialla fall, så då kanske det går lite lättare imorrn! "Geniet Mia" (vad skulle jag göra utan henne) var här o diskuterade med mej idag..o det är som jag säger, jag behöver nog plugga tillsammans med någon, så man kan prata undertiden man pluggar..så man får igång tankarna litegrann.. Men vi får väl se nu då.. e de som ja har uppfattat det nu, så verkar de inte ens vara svårt, därför jag är lite osäker på om det verkligen är så jag ska göra..hmmpf..jaja, jag gör på de viset ialla fall..så får vi se sen. Är inte så taggad på lektion på fredag ialla fall, tycker de känns drygt att vi är så några..skönt samtidigt, men ja måste ju plugga såå mycket mera..haha..

Vi åt ägg- och räkmacka idag! Bjöd över Mia och Dallas också, så vi åt gottit och kollade på Já ä inte bitter... med Robert Gustafsson! Jag har inte sett hela den nån gång..men faktiskt..de e ju rätt roligt..haha!!
Imorrn blir d plugg hela dagen, o sen ska jag på intro på gymmet, så ja får veta hur jag ska träna..=0) O så ska ja härma Marie och börja käka fullkorns(!!)-pastasallad..=) Nu jävlar säger jag bara!! O de blir mycket billigare än VK också.. behöver ju inte riktigt handla lika mycket. Frukt och grönsaker bara.. Vi får väl se hur länge de här fungerar då..Men idag har ja inte ätit nå godis ialla fall!! De e bra! Nu ska ja fortsätta så..;0)

Har inte fått nåt mail på lägenhet heller. Vill så himla gärna komma närmre stan och få en större lägenhet. Skulle vara helt underbart de juh! Skulle vara rätt skönt med en hyres på ett sätt också..kan man handla grejer för pengarna..haha!! Men ja, vi får väl se...Finns ju en som ja vill ha..hade vart så bra..men men.. känns som att de bara är att glömma den...

Nu e de sena natten igeeen..så kanske e dax för att sova snart!!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback