Plugg

Jaa, då var de dax att ta tag i alla skoluppgifter som ska göras då, men de e ju så tråkigt, så varför inte blogga lite..sså typiskt mig, att bara skjuta upp allt hela tiden, men det är ju jag, och man ska vara sig själv..haha..

Jag har ju inte berättat för er om julafton ännu, så kanske på tiden att ja gör de nu då..=)

Dan för julafton var jag o Simon o Karlstad och shoppade en massa.. eller en massa o en massa, vi handlade klart julklapparna som vi hade kvar, för såklart hade vi inte blivit klara med de..men de skyller ja på att ja jobbade hela veckan, de va ju liksom inte riktigt planerat så.. Hur som, så gillade ja utbudet i Karlstad faktiskt, mycket annorlunda affärer o de e kul! Sen vart de massa ompyssling hemma hos E & H och spel o mys..

Upp tidigt på julaftonsmorgonen för att åka in till Åmål till Svärmor, där blev de julbord och lite julklappar, fick mej en trevlig mixer av Kicki, de tackar vi för. Sen några handdukar o tallrikar. Sen åkte vi tillbaka till skogen lagom till Kalle började, för de kan man ju INTE missa på julafton! O sen spelade vi lite spel o mös och så va d dax för julbord igen...Norsk-svenskt julbord den här gången, intressant, men gott..=) Sen vart de lite myspys o paket öppning.. ja tror vi höll på närmare tre timmar. Hemma e ja van med att alla bara sliter upp paketen och man ser inte vad d andra får, men nu tog vi de lungt o öppnade ett paket i taget, blev ju fem ggr så spännande då, va lika spännande att se vad de andra fick som att se vad ja själv fick..=) O vilka fina julklappar vi fick allihopa..=) Sen åt vi Ris a la malta, som JAG hade gjort.. de är ett måste på julen, och eftersom inte mamma kunde göra den åt mej, fick ja helt enkelt göra den själv, o den gick hem kan ja lova.. kul! Sen mös vi me lite spel o kort o mysprat... En riktigt riktigt trevlig julafton var de faktiskt, tur att ja inte behövde ångra mej att ja åkte ifrån mamma..haha!!

Mina julklappar:

♥ Blender (av brorsan)
♥ Stavmixer (kicki)
♥ Handdukar o grytlappar (s mormor o morfar)
♥ Hemmagjord smörkniv och tårtspade ( S farmor o farfar)
♥ Sinstar (mamma)
♥ ljuslykta att hänga på vägen, sån snurra (mats)
♥ svart skitsnyggt draperi (mamma)
♥ pengar (mamma, morfar, tyskland)
♥ tavlor (ida)
♥ Skiddress North face (Ellen)
♥ Jättefint halsband, (Reidun, E mamma)
♥ Takräcke till bilen (Hasse)
♥ Tröja (ellen)
♥ Tinas Kokbok (Ellen o Hasse)
♥ Armband (E o H)
♥ Stor Bag (E o H)
♥ Liten handväska (E o H)






Nåt har ja helt garanterat glömt bort, men men..=)
Men Julklappen från min älskling har ja inte glömt bort minsann.. Jag fick ett par jätte jättefina

♥Slalomskidor ♥!

Sen fick jag en liten julklapp av mig själv också, jag överraskade Simon med en resa till hösten..
Thailand here we come! =0)



Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh Thailand! Härligt, något att se framemot under våren nu =)

2007-01-07 @ 21:23:19
Postat av: Sophy

Jaa de ska verkligen bli skitkul!! =) Längtar redan ja!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback