Lista

Johanna! Jag snodde den här från dej...=0) Tackar så mycket..!!


Favoritalkohol: Blir mest öl faktiskt, men har börjat gilla rödvin nu på senare tid..är väl för att jag börjar bli gammal..men är inget att supa sig full på ialla fall..
Favoritfärg: Hmm..tror inte att jag har nån speciell faktiskt. Gillar turkost nu.. o på kläder har ja mest svart..
Framtidsplan: Tjaa.. Thailand i höst med älsklingen, Skeikampen i mars, Vemdalen i april och fjällvandring i sommar
Tre prylar till en öde ö: Simon, Nemo och popcorn! ;0)
Är du vegetarian eller vegan? Nej!
Hur många har du kysst? Å hjälp! Ett tag så höll jag reda på det, Anna kommer du ihåg...haha... men näe..inte en blekaste...
Hur många piercings har du? Inga..eller hål i öronen har ja ju!
Två saker du skulle vilja ha: En Triss med vinsten 25 000/mån i 25 år och ett hälsosamt liv..=)
Önske hångel: Simon så klart, men han har ja ju redan... och de enda som är tillåtna då är kändisar,..haha så..Lucas i OneTreeHill skulle jag inte tacka nej till ialla fall.. sen finns d ju flera, men de står verkligen stilla i skallen nu..
Pommes eller mos: Pommes utan att tveka!
Strand eller storstad: Strand
Något alla vet om dig: Att jag ÄLSKAR popcorn!! haha
Vad blir du glad av? Simon, Nemo, familjen och vännerna!
Vad gör du när du blir ledsen? Lägger mig på sängen/soffan och gosar med Nemo...
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Hmm.. vet inte, brukar fira med finmat när CSN kommer, men de gör vi ändå..o kläder shoppar ja sällan..hmm..vet inte faktiskt..
Vad längtar du till? Thailand!
Favorit land: Sverige är faktiskt inte så tokigt :)
Favotit stad: Jag trivs väldigt bra i Gävle faktikst, men London eller nåt sånt kanske..
Favoritsnabbmatställe: Donken, Är jag sugen på smält ost, då blir d Max!!
Vad har du i glaset? Vatten, lättdryck, öl eller vin!
Favorit sago figur: Nalle Puh!
Favoritte: Svartvinbärs kanske!
Favoritglass: Bägare med mjukglass och lakristopping! Eller Magnum..
Vilken film får dig att gråta? Armageddon! Och verklighetsbaserade filmer! Har faktiskt grinat till både Tarsan och Björnbröder 2 också..haha
Vad är skönhet? Håller med Johanna; Naturlig utstrålning!!
Vad är lycka? Att jag, min familj och mina vänner får må bra!
Om du fick 1 miljon: Lägga handpenning på ett hus, åka på tjejresa, bjuda upp till stooor fest och åka till USA  med  älsklingen och Sebastian! =)
När grät du senast? I Åre, när någon knuffade omkull mej så jag slog svanskotan
När skrattade du senast? Haha, alldeles nyss när jag pratade med galna Mia i telefonen!
Vad är du rädd för? OJ, bra fråga.. jag är nog rädd för många småsaker som spindlar, ormar, ödlor OCH mörker!
Vem är du rädd för? Alla idioter som är ute på våra gator på nätterna..våldtäktsmän osv.
Favoritmat: Min alldeles egna Tacogratäng e ju inte fy skam, inte Mias potatisgratäng heller.. och på sommaren så är grillat min absoluta favorit!!
Maträtt du avskyr: Lapskojs e nog d enda ja kommer på, kom underfund med nu att jag inte är så petig när det gäller mat tror ja.
Favoritgrönsak: Tomat, gurka, sallad...
Favorit frukt: Jordgubbar!!! och hallon!
Grönsak du avskyr: Brysselkål! Bläää
Frukt du avskyr: Jag äter nog allt, nästan!
Vacker människa: Mina vänner och min familj! Nemo är vacker också..:0)
Klok människa: Haha, vet inte om jag känner nån klok männsika..haha Fast Simon tycker att han är klok...
Meningen med ditt liv: Att få vara lycklig och må bra tillsammans med mina nära och kära!
Vad åt du till frukost? Snodde åt mej gratisfrukost på jobbet imorse, rågsiktskaka med kokt medwurst!
Gillar du svarta kläder? Jag?! Kan ja lova! Älskar svarta kläder..fast jag klär mej inte som en svartrockare..
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Hmm..säger jag Mia så ljuger jag nog, jag o simon har inte pratat så seriöst de senaste minutrarna, så om Msn räknas blir de nog Cissi eller Linda!!
Brukar du svära mycket? Haha, kan hända!
Största misstaget som du begått? Nåt stort misstag som jag fortfarande ångrar har jag nog aldrig gjort tror jag!
Har du pojkvän? Jajamänsan! Världens bästa Simon! Så har ja ju lilla Nemo också!!
Nått du ångrar att du inte har gjort: Gillar Johannas inställning! ; Äsch, vad det än är kan jag göra det sen! Skulle i och för sig vilja vart au-pair.. och de känns som att de är liite för sent för de nu.. tror inte jag skulle klarar mej på pengarna man tjänar idag..
Hur tidigt stiger du upp? Ska jag inte till skolan brukar jag nog gå upp runt 11..annars 7 kanske...
Gillar du att slåss eller? Haha, näe.. men blir jag arg, så då jäklar blir jag arg!! Just ja, höll på o glömma catfighten med tjejen på Kåren..hahaha...de va kul!
Hur många timmar sover du per natt? Alldeles för lite...
Saknar: Mina vänner som inte bor här i närheten!! Hade velat haft alla här uppe på Brynäs, så kaaanske kaaasnke man hade hunnit me alla..
Kan du stå på händer? Tss...nähäeru!! Glömma d!
Favoritserie: Johanna har jäkligt bra smak tycker ja, håller med henne igeen..One tree hill, OC, Gilmore girls, Vänner, Greys anatomy... you name it ;)
Gröna eller röda äpplen? Allergisk, men äter jag så blir de dom som är jättegröna...jag som jobbar i butik borde komma ihåg namnet på dem, men de e glömt.. de e inte golden ialla fall...=)
Senaste hångel? Nog bäst att jag säger Simon här va..haha.. meen de kan vara Nemo också..fick mej en rejäl slaskis av honom tidigare idag..=)
Har du raggat på internet? Näe, jag tror faktikst inte de.. senast jag var singel fanns inte internet..haha
Bästa barnprogrammet: Kalle Anka, Nalle Puh, Astrid Lindgren m.m
Religon: Tjaa..ja e väl kristen, men ja tror inte så mycket..

Ojsan, de va en del frågor o svara på de där...hoppas ni kanske får reda på nåt intressant om mej nu då..=) Nu ska jag fika lite med älsklingen, han gjorde arraksbollar igår!! duktig kille va..;0) O sen ska vi över till Mia och Dallas och äta glass och lite mer arraksbollar!!

Kramikramis!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha... hm... är det jag som är Hanna? Lr är d fler som har samma åsikt om d där me skönhet å så? Jag blir förvirrad :D haha! Självklart ska vi ha en Åre-reunion :D hihi. Kramen

Postat av: Sophy

Haha, vilket jädra fiasko..;0) Klart att de e du.. tänkte ju döpa om dej litegrann..haha!! Så krångligt med de där Jo liksom...hmm..fyy skäms på mej..Illa illa illa...

2007-01-29 @ 19:35:37
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback