Less

Känns lite småjobbigt nu, för jag har verkligen noll motivation för att plugga, som vanligt..haha.. men de händer faktikst att jag har motivation också, men inte just nu! Ändå så bara måste ja, o då blir de ändå jobbigare. Hur lätt är det att läsa en bok o försöka få fram de viktiga, när man bara har tankarna på annat och inte alls på boken.. jag bara läser, men vet inte vad ja läser..suck! Dryygt e de! Men de e bara o bita ihop, hela veckan kommer att gå åt till plugg..Imorrn ska vi komma igång ordentligt med vår Uppsats som vi ska skriva.. känns drygt de också.. Fattar inte varför ja har skjutit upp dehär andra uppgifterna..gaaah!

Igår var Mia,Dallas, Lelle och Linda här.. vi åt Tacos o spelade spel..riktigt trevligt! Synd bara att Dallas var för duktig på alla spel vi spelade..hmmpf!

Nu e min älskling o jobbar, så kanske kan ja få nåt gjort me plugget idag ialla fall.. men de finns ju annat o göra heeela tiden..

Va söt han är när han bäddar ner sig lilla Nemo, underbaraste vovven som finns..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback