Kvällen

Värsta lyxen hamnade jag o Simon på hemma hos Mia & Dallas såhär en måndagkväll! Blev ditbjudna på fruktsallad, glass och popcorn! =) Så hade vi tagit med oss våra fina arraksbollar som Simon gjorde igår! De blev riktigt trevligt tillsammans med CSI NY! Förstår inte riktigt hur jag ska klara mej utan dej gumman när du åker till Tyskland sen.. Tur att det finns datorer, Msn och Skype!

40835-49



Nu är det dax för sängen, och imorgon ska jag verkligen sätta fart med plugget!, Lpo 94 och kursplanerna för So och Historia som gäller.. Har aningen liten ångest för den här kursen faktiskt, men jag hoppas verkligen att det löser sig. Men som inte alla kanske vet, så är jag inte den som pratar på lektionerna, utan jag sätter mig hellre längst bak och iakttar och lyssnar.. De kommer ju inte gå så bra nu när vi bara är 8 st i klassen..Ja kommer behöva läsa min litteratur typ 5 ggr för att överhuvudtaget förstå vad de handlar om... gaah!



Äntligen börjar de hända lite saker på min blogg,
tack tjejer för era kommentarer!! KUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback