Jahaja

Då sitter man på högskole biblioteket idag också då, väntar på att de andra två tjejerna ska komma!! Så ska vi fortsätta på våran uppsats!! E verkligen såå jävla tråkigt att skriva den, men som tur är fungerar vi så grymt bra tillsammans så de kommer nog bli en kanonuppsats dehär! Men får hoppas att vi e klara relativt snart ialla fall!

Lämnade nyss in två av uppgifterna som ja hade rest på på samhällskunskapen ialla fall, så nu är två stycken borta, och jag kan få ytterligare ett betyg till min samling..hehe!! Har en kvar i och för sig och de känns väldans drygt, men men, de andra e ju klarar, så nån gång borde ju den kunna bli klar också..haha!

Var och köpte gym/jympa kort på friskis i måndags, så nu jäklar! Va på gymmet i nästan en och en halv timme! Men de va skoj skoj! Så nu ska vi se till så vi håller i de där också! Igår fanns ingen tid över, men kanske idag! =0) Om jag inte somnar innan ja kommer hem! Fick ju gå upp samtidigt som Simon idag, för att inte behöva cykla till skolan, o de orkade inte jag i morse, kändes lite tungt, så då gick ja uppt idigt i stället, och just nu ångrar ja att jag inte cyklade, för ja e grymt trött alltså.. men men!

Happ, man kanske ska ta och surfa runt litegrann då, innan tjejerna dyker upp!

Ha e trevlig dag! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback