Hemma igen!

Då var man hemma igen då, och har fått sova i sin egen säng.. ooootroligt skönt! Men samtidigt längtar jag tillbaka.. Har haft sååå kul, och gemenskapen har vart kanon! Men jag tänkte att jag skulle ta och gå in på allt sånt en annan gång.. ska ta mej upp nu och åka o hämta våran lilla snuttis!! Har ju inte träffat honom på en vecka nu!

Jag har ialla fall inga brutna ben, och jag har gjort några åk i backarna, så de har gått fin fint med åkningen ialla fall...=9

Ska ta och lägga upp lite bilder senare också, och en liten utförligare berättelse om vad som hänt.. rykten o skvaller..de finns de myyycke av!! Ojoj, folk skulle bara veta...

Pusspuss!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nu vill jag höra lite skvaller =)

2007-01-26 @ 22:53:51
Postat av: Sophy

Haha, jag ska bara samla lite krafter, så kommer de allt litegrann snart..;0)

Postat av: Johanna

men tjenare! va kul att du också har blogg, så kul att läsa andras ju :) Jag ska också uppdatera min när jag har samlat på mig lite krafter ;) Har addat dig på msn nu

2007-01-28 @ 11:45:02
URL: http://johannastigson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback