Ännu en Lista

Jaa, jag hittade måånga såna här roliga listor på Johannas ;0) blogg! Så eftersom jag inte är så trött, tyvärr! Tänkte jag fördriva tiden litegrann!!

Är det nåt du absolut inte äter?
Njae, jag vet faktiskt inte, jag har kommit fram till i och med såna här listor att jag nog inte är så kräsen vad gäller mat längre. Äter i stort sett vad som helst. Mogen va..haha! Men Brysselkål både luktar och smakar illa! O så Gorgonzola ost och kex..yjäck!!
Kläder just nu?
Hahaha, jag ligger i sängen under täcket, så faktiskt bara ett par trosor..oops..
Musik just nu?
Ingen, förutom Simons tv-spels musik!
Sommarplaner?
Hmm, jaadu.. nu ska vi se.. Jag hoppas att jag ska titta på lite studenter, fira midsommar - kanske med samma gäng som förra året, i Finnhamn, vem vet..så ska vi fjällvandra tillsammans med Simons pappa och Ellen, plus Simons farbror och hans familj, så en tur till Simon och doms stuga vid Köpmannebro, i Värnen. Resten av tiden kommer jag nog att tokjobba för att få ihop pengar till Thailand. Så hoppas jag att jag hinner med lite sol, bad, fest och grillning också!! =)
Läsk eller alkohol?
Jag är ju inte den som säger nej till alkohol. Men måste jag välja så tror jag faktikst att jag hellre föredrar läsk! =) Men nalkas de fest, då ni blir de alkohol!
Hur många kuddar sover du med?
2 stycken plus Simons arm!
Favoritväder?
En sommardag med sol, blå himmel och massor av bad! Eller att det snöar på julafton!!
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska så de bara skriker om et! Kommer aldrig i säng före tolv ialla fall!
Sparare eller slösare?
Lite av båda tror jag. Men just nu tror jag faktiskt att jag är lite mer åt slösa hållet, mest för att jag har pengar att röra mej med...men vill jag verkligen ha något, så är jag bra på att spara också..=)
Kommer du ihåg din första kärlek?
Hmm, undrar ja vem d kan ha varit. De kan ha varit Fredrik Larsson när jag gick i 5-års gruppen..haha..=)
Tror du på mirakel?
Njae.. fast ibland undrar man verkligen så.. njae ja vet inte...
Hur många barn vill du ha när du blir stor?
2-3 skulle jag nog vilja.. Minst en av varje sort..haha!!
Bio eller promenad?
Jag e ju rätt lat av mig, så de skulle nog bli bio faktiskt.
Sjärntecken?
Våg
Rädd för insekter?
Inte direkt små insekter kanske.. spindlar o ormar o ödlor o sånt e ja rädd för...o så tvestjärtar i och för sig
Största svaghet?
Har jag nån sån!? Haha, Lat är en av dom ialla fall, dålig på att hålla ordning. Och ibland kanske jag är lite för ärlig...men jag säger de jag tycker..
Det här är jag bra på:
Att vara glad. =0), partaja! organisera (allt utom hemma, haha) visa mina nära och kära hur mycket jag tycker om dom...
Chips, morötter eller godis?
Meen hallåååå...popcorn då??!!? hepp, jaja, då lär ja väl säga chips då, men bara weekend chips! Räfflade och salta!!
Pizza eller hamburgare?
Donkens chicken e ju god, men de e ju inte en hamburgare, så då säger jag pizza..
Skriver du dagbok?
Näe, inte längre. Jag gjorde de bra länge, men jag blev alltför rädd att blotta mitt inre så jag la ner för ungefär 6-7 år sedan.. Lite tråkigt, men de innersta håller jag nog inom mej.. allt brukar ha en förmåga att komma ut förr eller senare, och är de i mig, så vet jag att det stannar där! Fast de är väldigt kul att läsa i dagböckerna tycker jag. Men ibland va man minsann inte riktigt klok!
Tänker du någonsin tatuera lr pierca dig?
Näe, inte som jag har planerat ialla fall.. De ska vara om nån super ner mig och gör det då, men inte själv!
Stökigt eller välstädat?
Alltså, jag vill verkligen ha det välstädat för jag mår dåligt så fort det är stökigt, men de går verkligen inte!! Jag är för lat tror jag!! Städhjälp hitåt!!
Är du rädd för blod?
bara om det blöder litegrann, men jag skulle nog svimma av om jag såg massa blod i tillexempel en bilolycka eller något.
Saltar du på maten?
Haha, jag älskar popcorn, och äter bara saltade chips... gissa?!?!  Rätt! Jag är saltoman! =) eller nåt!!
Gillar du att sjunga?
Haha, japp..men inte faan sjunger ja bra!! Singstar är nåt av de roligaste jag har gjort faktiskt..=)
Anser du att du är stark?
Nä de kan ja verkligen inte påstå!
Brukar du sola?
På sommaren älskar jag att ligga på stranden. Men solarium är inte min grej!
Vad gör du om du får hicka?
Försöker hålla andan! Om Hanna är med, så ber jag henne muta mig med 500 kr!! Haha, d är nåt av d sjukaste jag vart med om, men de funkar!!
Kaffe, te eller inget?
I så fall blir d te, Caffe Mocca kan jag dricka, men bara om jag ska verka lite vuxen..haha
Fotboll eller hockey?
Hmm, Fotbolls-Vm går före hockey-Vm, men Elitserien i hockey går före allsvenskan i fotboll!! Men först där kommer ändå Bandy, men d fick man ju inte heller välja...Varken popcorn eller bandy...hmmpf!


Haha, nu vet ni ännu mera om mig.. haha! Ingen som orkar läsa mina listor kanske, står ju inte sååå mycket vettigt i dom direkt! Jaja, jag har fördrivit tiden i 20 minuter ialla fall! Så nu ska jag nog sova!!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback