Vinterlandskap

Var på en promenad med Mia och Nemo för en liten stund sedan. Snön yrde och man såg knappt nåt, men de va riktigt myspysigt!! Härligt med en prommis, snacka lite skit, få frisk luft och motion!

Tycker de är lite synd att vintern kommer nu bara. Nu vill jag ha vår och sommar!! Tänk om det inte blir någon vår i år, o dålig sommar. Som det var förra året. Har inte några riktiga minnen av förra sommaren.. gjorde inget annat än jobba.. första gången jag var på stranden var i slutet på augusti när solen inte längre tog. Jag hoppas verkligen att det inte blir så i år igen. Men jag har känslan att det är precis så som det kommer att bli. Kommer jobba så mycket det bara går. Känner ju att jag måste ha pengar till Thailand. Såå ja, undrar ja vad som händer med min sommar..kanske inte e nån idé att tråna efter den, utan ta vara på dagen som den kommer.. från och med nästa vecka är det jobb som gäller igen..så jag ska nog ta vara på den här veckan som är tror jag. Jaa, de ska ja! Mysa o busa i snön! De ska jag göra!!

40835-4

Mysigt vinterlandsskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback