Välkommen till sjuklingarna!

Ja, vi har väl aldrig vart friska nån av oss säger väl ni! Men nu är vi ändå sjukare än vanligt..;0)
Först började jag att känna mig hängig och sen tokbryter de ut på Simon!
Jahapp, så länge fick jag vara sjuk och tycka synd om mig själv..snyft..haha! Närå de e synd om min lilla gubbe faktikst..Han e som ett slakt! Själv ska jag lägga mej nu och hoppas att jag är piggare imorgon..De spänner och har sig överallt!!

Ska ta ut Nemo på en kvällsprommis nu! Han tycker de e skitkul ute nu när de e massa snö! Han sjunker ner i den för att de är så mycket..haha! Men kul har han, studsar runt som en liten kanin! Haha!! Min lilla sötnos!!

Näe hörrni, nu kallar sängen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback