Update!

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera på senaste tiden märker ja, och jag skäms!!
Får ta o skriva litegrann nu istället då, för ja måste göra något..för meningen är att jag ska plugga, o då hittar jag ju som vanligt på andra saker att göra.. hmm tyypiskt mig!

I lördags va d fest igen! Men först så var jag i Kungsberget med Malin! De var riktigt kul, synd bara att de va rätt mycke is i branterna på backarna! Men de gick rätt bra att åka ändå! Mia kom också dit, hon åkte för första gången stumpan, och de gick ju hur bra som helst!! Vikken tjej! =) Sen när ja kom hem så vart de partaj! Skulle egentligen ha tjejkväll först, men de slutade med att både Malin och Mia mådde dåligt, så dom kunde tyvärr inte vara med! Jättetråkigt var de! Speciellt med tanke på att de nu inte kommer bli nån riktig fest o utgång med Mia nåt mer innan hon åker till Tyskland..Men ja får väl ta en sväng ner istället då o köra en utgång där nere med henne..;0) Sen kommer hon hem lagom till slutet av sommaren och n0llningen!! Ja kommer att sakna den tjejen när hon e borta..;0(
Men ja har ju massor med tjejer kvar här hemma ändå!! Min partypolare från helgen e ju kvar fortfarande!! ;0) Åå de e en jädra tur! Vi funderade över om vi bara skulle vara jag o Hanna i lördags, men grabbarnatyckte vi var så tråkiga då, så dom fick vara med dom också! Fast dom satt inne i sovrummet och spelade tv-spel, medan ja o Hanna lagade gourmet middag, potatisgratäng och kycklingfilé!
och såg melodifestivalen!! Som ändå var rätt bra den här veckan, men ja tycker att Magnus borde ha kommit vidare... Sen blev de Sing Star, stackars grannar säger ja bara, men fasingen va kul de e alltså!! Sen så gick vi till Solo, eller åkte rättare sagt, Erik körde så vi tog bilen ner, riktigt smidigt! Å skoj var d ute som vanligt..=) Jag fick beröm av Hanna för mina matlagningskunskaper också..=) De är inte varje dag man får höra att jag lagar bättre mat än vad som serveras på restaurang..de ni!! ;0)

Igår blev de innebandy i Viken, tittade på Alba.-Godis...tyvärr vann Godis, men men! Sen fick vi mat hos mamma! Knödel!!!! Mums!! O sen satt jag mig och tittade i mina gamla Dagböcker! Haha, sånt e så kul..men gud vilka saker man skrev alltså..haha! Man var ju helt besatt på den tiden..haha!! Ja jag säger då de ja! Ska blir kul att läsa igenom dom där ordentligt nån gång.. hahaha

Näe om man ska ta tag i plugget ordentligt då, men jag mår nåt fruktansvärt illa. Blev alldeles yr och kallsvettig när jag var på toaletten tidigare, bara ja inte blir sjuk igen..suck!! O de värsta som finns är ju att må illa och spy!!! Blä blä!!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback