Trevlig kväll

Vilken dag det har vart idag.
Jag har vart sängliggandes med jordens baksmällehuvudvärk!! Ändå tycker jag, om man jämför med tidigare gånger att jag var rätt så lugn igår ialla fall.. eller?!?!
Hur kul som helst var de ialla fall! Kände på jobbet att jag var lite sugen på ferre...och eftersom Helena inte hade nåt o göra, så ringde ja till henne på vägen hem och sa åt henne att packa väskan för att ja skulle komma o hämta henne! Sen åkte vi hit hem och kollade melodifestivalen och sen begav vi oss till förferren på Södra Slotts! Han inte vara där så länge dock, för vi skulle vidare till Olearys... där hade vi köföreträde och gratis inträde, så de va trevligt värre..;0) Och faktikst riktigt lyckat! Vi startade upp ett dansgolv på övervåningen vi, så vi fick dansa till lite schlager musik!! =) Extra länge hade dom öppet också..så ja tror vi tog taxi hem vid halv fyra nåt! Men Gåtlänningen Olof!! Blev ganska förvånad när man såg honom bakom ratten..=) Han fick en liten slant att stoppa i sin lilla ficka..=)

Kvällen var ialla fall riktigt lyckad! Och det var hur kul som helst att festa med Helena igen!!! De lär vi ta och göra om snart!!!

Melodifestivalen igår tycker jag va rätt okej..många bra låtar ändå. Andreas Johnsons låt var ju kanon, och lika så After Dark tycker ja!! Lite lessamt att dom inte gick vidare!!! Fy skäms på Sveriges befolkning!! Nog för att Sarah ballad också var fin, men va faan, en ballad är ju verkligen inte nån schlager!! Och nu är det väl 3 ballader med i finalen redan..suck!! Jaja, vi får väl se hur de blir me allt d där!

Nu ska ja sova! För ja har sååå ont i huvet..fortfarande!!

Puss Puss!!


Fick veta nåt fruktansvärt igår!
Och vännen, jag tänker på dej
Du vet vart jag finns om du vill prata eller så
Tycker så synd om dej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback