Tårar

40835-53

Tårarna rann ner för mina kinder




Inte helt överraskande i och för sig
jag är nog en av dom som har det lättast för att gråta när jag ser på tv och film..
Allt från Björnbröder och Tarzan till
Titanic, Armageddon, One Tree Hill och Grey´s Anatomy!!
Idag var de både glädjetårar och sorgsna tårar..
Gjädjetårar över att man äntligen fick se Alex känslomässiga sida.
Och sorgetårar när Doc dog, och Denny
De fanns många anledningar till tårar idag
Och många frågetecken om vad som händer nästa säsong
Hur väljer Meredith?
Vad vill Dr Shepard?
Menar Izzie allvar med att sluta?
Jorå, nog finns det frågor allt, och frågan för mig är:
Lyckas jag hålla mig utan att ladda hem?

Svaret är: NEJ
Ärligt talat, så har jag redan börjat.
Jag kan verkligen verkligen inte hålla mig.

Ganska sjukt att man kan bli så känslomässigt berörd av en tv-serie.
och besatt!
Men ja, jag blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback