SAIK vs EIS = inte sant

Läste precis på SAIK´s hemsida, att Västerås har valt att spela på "samma sida" som Hammarby i slutspelet. Detta innebär med andra ord att SAIK får Edsbyn som sina troliga semifinalmotståndare, vilket känns pisstråkigt! Jag hade gärna sett att det hade varit SAIK-Edsbyn i final i år, men så kommer de ju inte att kunna bli då, tack vare piss Västerås!! De mest irreterande är att Hammarby eller Västerås troligen kommer vara i final.. gaah!! Åå va ja hoppas att deras kvartsfinalmotståndare, som inte e klara ännu, slår ut dom i kvarten!! De skulle vara sååå skönt om ingen av dom två kom till final åtminstone!! Hua hua, blää!! Haha, ja ni märker nog vad jag tycker om Hammarby och Västerås va.. ;0)

Ja e fortfarande sjuk också. Konstigt nog så har jag inte fått febern ännu, men ändå så har jag ont precis överallt. Och sitter jag eller ligger på samma sätt lite för länge, blir jag alldeles stel så de känns som de ska gå att bryta av mig.. Simon ligger med 39 graders feber han, och själv har jag 36.. känns som att jag är nerkyld eller något. Har försökt mig på att plugga litegrann idag ialla fall. Har skrivit min saga, eller den e inte riktigt klar, men har skrivit två sidor ialla fall..Så har jag kollat litegrann om öknarna. Men jag blir helt slut och får sprängande huvudvärk så de känns som att huvudet ska explodera!!
Men samtidigt tycker jag så jävla synd om Sandra om jag inte e pigg imorgon, då måste hon redovisa alldeles själv, och jag vet hur jag hade känt inför de. Men sen vill jag ju inte smitta ner de andra i klassen heller.. å ja vill inte missa några fler lektioner. Näe fy faan vilka jävla dilemman jag har. Va i helvete måste jag vara sjuk för. Orkar inte!!! Vill inte!!! Helvetes!!

Ja, idag hade ja minsann inte många glädjande saker att berätta för er om eller..
De enda mysiga e väl snabbturen ut som jag nyss var på tillsammans med min just nu, väldigt pipiga hund (han vill leka) Haha, idag är det ännu mera snö..och den här lilla krabaten slänger sig ut i snön och försvinner..hahaha!! De såg så härligt ut.. Fast ja tror han nöjt, för han låg kvar där ett bra tag och sen gjorde han samma sak igen! Stackars liten vovve får ju ingen motion nu när husse och matte e sjuka.. bara massa lek inomhus.. tur e väl att han tycker de e lika okej som att leka ute..=)  Massa godis får han också..=) Ska nog slå hans favvotjej Mia en signal imorrn tror jag, om jag är lika hängig då, o se om hon vill ta ut sin lilla styvson på en promenad!! Då skulle Nemo bli jätte jätteglad ialla fall..;0)

Näe pussen på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjo på dej sjuklingen! Jag e osså sjuk, eller jag var igår iaf...idag e det rätt ok. Fast jag e hemma från jobbet...kan ju va bra o vila upp sig! Krya på dig kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback