Nollning på G

Jepps, idag är det dax att börja spåna om N0llningen till hösten! Min allra sista n0llning.. tror jag ialla fall..man vet ju aldrig vad som händer!! ;0) Men de ska bli skoj! N0llningen e ju ett minne för livet, och man finner kompisar för livet.. frågorna har börjat dykt upp i skallen om vad som  händer sen? Vad händer om ett år, när jag har slutat plugga?! Hur blir det med alla "nyfunna" vänner man fått genom skolan? Flyttar alla åt olika håll? Ja, de finns en hel del frågetecken..jag vill nog egentligen inte sluta plugga tror jag. Att inte vara ett med alla nå längre..den härliga gemenskapen.. jaa, jag undrar jag vad som händer!! Men de är ju ett år kvar, så de kommer jag ta till vara på mina vänner..fest o skoj! D ska vi ha..=0)

Nu måste jag sätta igång o plugga..som vanligt hittar jag på andra saker att göra istället.. haha..ja blir nog inte riktigt klok på mej själv!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså du hänger med som phadder i år igen du!? Jag skippar i år jag, känns ju lockande men orkar ju knappt med det när det väl är! ;-) Börjar bli gammal tror jag =) Haha!

2007-02-10 @ 22:51:13
Postat av: Sophy

haha, ja man hänger med..=) De e ju sista chansen nu, så ja tyckte d va lika bra o passa på..! =) Men förstår dej me, speciellt när du inte bor här..drygt o åka emellan o så..Du får komma ner nån dag o vara med.. o köra en tur i tältet..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback